#lifestyle Thediarygame , Dated : 20-9-22, lunch party

in Urdu Community2 years ago

242387762_4646018302114919_6530357580810130641_n.jpg

phooll

سب سے پہلے ان تمام لوگوں کو سلام جو میری یہ پوسٹ پڑھ رہے ہیں۔ میرا دن بہت خوشی کے ساتھ شروع ہوا. میری آج کی ڈیری میرے منگل کے دن کے بارے میں ہے۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ یہ ابر آلود دن تھا اور میں اپنے شہر سے باہر تھا۔ میں اپنے بھانجے کے گھر تھا کیونکہ میری خالہ عمرہ ادا کرنے والی ہیں، میں نے سوچا کہ وہ عمرہ ادا کرنے کے لیے روانہ ہونے سے پہلے ان سے مل جائے۔ میں نے اپنی آنٹی کے ساتھ دو دن گزارے۔ وہ کل عمرہ ادا کرنے کے لیے روانہ ہوئی تھی۔ میں 11 بجے گھر واپس آیا۔ جب میں گھر پہنچا۔ مجھے اپنے سٹاف کی طرف سے فون آیا کہ وہ تمام سٹاف لنچ کرنے جا رہے ہیں اور اگر میں گھر پر ہوں تو مجھے المدینہ ہوٹل پہنچ جانا چاہیے جو کہ چتا وتا جنول خیل کے قریب واقع ہے۔ میں نے اپنے دوست سے کہا کہ میں ابھی آنٹی کے گھر سے گھر پہنچا ہوں۔ میں دوپہر 2 بجے پہنچنے کی پوری کوشش کروں گا۔ ہم نے اپنا منصوبہ بنایا. میں نے غسل کیا۔ میں نے ٹھنڈا پانی پیا۔ میں فوری طور پر ہوٹل کے لیے روانہ ہوا۔

میں اپنے تمام دوستوں سے ملا۔ میرے دوست میرا انتظار کر رہے تھے۔ میں نے بتایا کہ میں شہر سے آ رہا ہوں۔ لیکن میرے دوستوں نے کہا کہ ان کے پاس معلومات ہیں لیکن جب میں واپس آ رہا تھا تو میرے ایک دوست نے مجھے دیکھا تو انہوں نے مجھے فون کیا۔

ہم نے ہوٹل میں دوپہر کا کھانا کھایا۔ ہم سب دوست عصر کی نماز پڑھنے گئے۔ ہم اس پارک کو دیکھنے گئے جو زیر تعمیر ہے۔ بہت سے پھول تھے.

242389563_4646018588781557_7139946776771063615_n.jpg

میرے تمام دوستوں کو پھول بہت پسند آئے۔ پھولوں کی مختلف نسلیں تھیں۔ پھول کھل رہے تھے. بہت سی مکھیاں تھیں، تتلی جو پھولوں پر اڑ رہی تھی۔ میں نے فلائی ہیلی کاپٹر کی تصویر پکڑنے کی کوشش کی لیکن یہ بہت زیادہ متحرک اور تیز تھا، یہ ادھر ادھر اڑ رہا تھا۔ پھول تازہ کھلے تھے۔ پھول پارک کی خوبصورتی میں اضافہ کرتے ہیں۔ پارک ٹھیک سے نہیں بنایا گیا لیکن تعمیراتی کام جاری ہے۔

242406647_4646019175448165_2988400082274014925_n.jpg

ہم سب دوستوں نے گھر واپس جانے کا فیصلہ کیا۔ میں شام کو گھر آیا۔ میں نے اپنی شام کی نماز ادا کی۔ میری بیوی نے کہا کہ اگر میں رات کا کھانا کھانا چاہوں تو وہ میرے لیے اوون میں کھانا گرم کر سکتی ہے۔ میں نے اپنی بیوی سے کہا کہ میں نے اپنے دوست کے ساتھ کھانا کھایا اور اب مجھے بھوک نہیں ہے۔ میں نے اپنی رات کی نماز پڑھی۔ میں نے ٹیلیویژن دیکھا. پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان کرکٹ میچ تھا۔ پاکستان فیلڈنگ کر رہا تھا اور انگلینڈ کی ٹیم بیٹنگ کر رہی تھی۔ جب میں نے اسکور کو دیکھا۔ سکور بہت کم تھا. میں نے ٹیلی ویژن بند کرنے کا فیصلہ کیا اور سو گیا۔ یہ میری آخری دن کی کہانی ہے۔

Sort:  

یہ سچ ہے کہ کولیسٹرول کے مریض کے لیے انڈے بہت نقصان دہ ہیں۔ زردی کولیسٹرول کو بڑھاتی ہے۔ کولیسٹرول صحت اور دل کے مریضوں کے لیے بھی اچھا ہے۔

آپ کی ڈائری بہت اچھی ہے۔ آپ کی پوسٹ میں خوبصورت پھول ہیں جو بہت خوبصورت لگ رہے ہیں۔ امید ہے کہ جب پارک مکمل ہو گا تو مزید پودے لگائے جائیں گے۔

la flor blanca tiene un bonito pétalo que está esparciendo la fragancia

Ang flower photography ay sobrang super at nakuha mo ang napakagandang mga larawan lahat. nagsulat ka ng napakagandang salita sa post na ito na nakakuha ng atensyon ko sa post mo

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32