har din aik jaisa ni hota, din ku mazy krain summer ma

in Urdu Communitylast year (edited)

سب کو سلام. امید ہے آپ سب خوش ہوں گے۔ میری دعا ہے کہ آپ خوش رہیں۔ میں اپنے آخری اتوار کے بارے میں لکھ رہا ہوں۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ صبح بہت گرم تھی اور پانی بہت گرم تھا۔ میں نے تازہ پانی سے وضو کرنے کے لیے واٹر پمپ کا موٹر آن کیا۔ میں نے پہلے میٹھا پانی پیا پھر فجر کی نماز پڑھنے مسجد چلا گیا۔ میں مسجد پہنچا تو وہاں ہمارے کچھ پڑوسی تھے جو فجر کی سنتیں ادا کر رہے تھے۔ میں اپنی ہر نماز مسجد میں پڑھنا پسند کرتا ہوں۔ میں نے فجر کی سنت گھر پر ادا کی اور پھر مسجد چلا گیا۔ میں نے حدیث میں پڑھا ہے کہ فجر کی سنت گھر میں پڑھنا مسجد میں پڑھنے سے افضل ہے۔

فجر کی سنت اور نماز ادا کرنے کے بعد میں صبح کی سیر کے لیے نکلا، تیس منٹ کی صبح کی سیر کی اور پھر گھر لوٹا۔

image.png

جب میں گھر واپس آیا۔ میری بیوی نے میرے لیے ناشتہ تیار کیا۔ میں نے ناشتے میں انڈے یوگرٹ اور میٹھا کھایا اور ناشتے کے بعد میں نے باہر جانے کے لیے کپڑے بدلے۔ میں اپنے دوستوں کے پاس گیا پھر میں اپنے چچا کا گھر دیکھنے گیا جو زیر تعمیر تھا، پھر میں اپنی فصلیں دیکھنے گیا۔ جب میں اپنے گندم کے کھیت میں پہنچا تو میرے ایک دوست نے مجھے بتایا کہ ہمارے دوستوں کے خاندان میں ایک بڑا جھگڑا ہے۔ میں ان سے ملنے گیا اور اس جنگ کے بارے میں پوچھا جو انہوں نے لڑی تھی اور ان کے درمیان ایک بڑا مسئلہ تھا اور میں اس کے بارے میں نہیں جانتا تھا۔

میں گھر لوٹ آیا۔ دن میں 3 بجے۔ ایک بہت گرم دن میں نے اپنی بیوی کو بتایا کہ میں بیٹھا ہوں تو وہ کھانا لے کر آئی۔ لیکن میں نے اپنی بیوی سے کہا کہ میں نے برگر اور فرانسیسی انگلی کھائی لیکن میں نے لنچ نہیں کیا۔ میں تھوڑا سا آرام کرنے کے بعد دوبارہ باہر چلا گیا۔ چند دوست پاکستان کی سیاست پر بات کرتے رہے۔ ان کے ساتھ بات چیت میں مشغول رہیں۔ اپنے دوست کے گھر میں نے خوبصورت کتے دیکھے۔ یہ بہت خوبصورت نظر آتا ہے لیکن گرمیوں میں گلاب کا پودا واقعی حیران کن تھا۔ میں اور میرے دوست کو فصل دیکھنے کو ملی۔ جب ہم خربوزے کی کٹائی کے علاقے میں ہوتے ہیں تو مزدور تربوز کی کٹائی میں مصروف ہوتے ہیں۔ ایک ٹریکٹر ٹریلر تھا جو مزدور کر رہا تھا۔

شام کا وقت تھا میں گھر واپس آیا۔ میں نے مغرب کی نماز پڑھی، پھر میں نے مزیدار چکن کھایا۔ یہ بہت مزیدار تھا. میری بیوی کھانا پکانے میں بہت اچھی ہے۔ میری بیوی نے بہت لذیذ پکوان تیار کیے جو میرے تمام خاندان کے پسندیدہ ہیں۔ میں نے پیٹ بھر کر چکن کھایا۔ میں نے رات کی نماز مسجد میں پڑھی۔ میں مسجد سے گھر واپس آیا۔ یہ سرد رات تھی. میں سو گیا کیونکہ میں بہت تھکا ہوا تھا۔

میں بہت خوش ہوں کہ میں نے آج اپنی پوسٹ لکھی۔ میں پوسٹ لکھنے میں بہت سست ہوں۔ میں تمام اردو کمیونٹی ٹیم کا شکر گزار ہوں کہ مجھے ٹیم کی طرف سے زبردست تعاون مل رہا ہے۔ میں آپ سب کا شکریہ ادا کرتا ہوں کہ آپ نے میری تمام پوسٹ کو پسند کیا۔

اب اللہ حافظ اللہ مجھے زندگی میں کامیابی عطا فرمائے اور آپ سب کو بھی

شکریہ

Sort:  
 last year 

you wrote the post very well and has been selected for booming vote

la comida se ve muy deliciosa, picante, deliciosa, crujiente

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68072.80
ETH 3780.85
USDT 1.00
SBD 3.72