Diary Game 25 to 26 February 2023 || Beautiful ceremony of my uncle's son

in Urdu Community2 years ago

image.png

اسلام علیکم!

یہ میری دو دن کی ڈائری ہے۔ ہفتہ اور اتوار ان دونوں دنوں میں اس پوسٹ میں احاطہ کرنا چاہوں گا۔ میں ہفتہ کو صبح سویرے اٹھا، میں نے فجر کی نماز مسجد میں پڑھی پھر پائی خیل کینال کے قریب چہل قدمی کی۔ میں گھر واپس آیا۔ میں نے غسل کیا، میں نے اپنا لباس تبدیل کیا کیونکہ ہفتہ کو میرے چچا کے بیٹے کی شادی کی تقریب شروع ہونے والی تھی اور میری تمام فیملی کو چچا کے گھر جانے کی جلدی تھی۔ میری تمام فیملی شادی کی تقریب میں شرکت کے لیے چچا کے گھر جانے کے لیے تیار تھی اس لیے میں نے جلدی سے تیاری کی لیکن میں نے ناشتہ نہیں کیا سوچا کہ کھانا چچا کے گھر ہی کھاؤں گا۔

میں نے اپنے نئے جوتے پہن لیے، میں نے اپنی کزن میرج کے لیے خصوصی طور پر پیو شوری کھری خریدی۔ میرے جوتوں کا رنگ کالا تھا، سیاہ پہننے کے لیے اچھا رنگ ہے یہ ہر رنگ کے کپڑوں کے ساتھ فٹ ہے۔

میری بیوی نے مجھ سے کہا کہ ہفتہ کی رات تمام گھر والے چچا کے گھر ٹھہریں گے تو ہم نے اپنا سارا سامان باندھ لیا اور میں نے کار ڈرائیور کو فون کیا کہ وہ صبح 10 بجے میرے گھر پہنچ جائے۔ تو ڈرائیور مقررہ وقت پر میرے گھر پہنچا۔

image.png

may peace be upon you!

This is my diary for two days. Saturday and Sunday are the two days I would like to cover in this post. I woke up early on Saturday morning, I offered the Fajr prayer in the mosque and then took a walk near the Paikhel Canal. I returned home. I took a bath, I changed my clothes because on Saturday my uncle's son's wedding ceremony was going to start and all my family was in a hurry to go to uncle's house. My whole family was ready to go to uncle's house to attend the wedding ceremony so I quickly prepared but I didn't have breakfast thinking that I will eat at uncle's house.

I wore my new shoes, I bought pew shuri khari specially for my cousin's marriage. The color of my shoes was black, black is a good color to wear it goes with every color of clothes.

My wife told me that all the family will stay at uncle's house on Saturday night so we packed all our things and I called the car driver to reach my house at 10 am. So the driver reached my house on time.

image.png

ہم اپنے چچا کے گھر پہنچے اور میرے چچا کے گھر والوں نے ان کا پرتپاک استقبال کیا۔ سارا دن میں نے اپنے چچا کے گھر والوں کے ساتھ گزارا، ہم نے مہمانوں کے لیے کام کیا، ہم نے دلہن کے لیے اسٹیج تیار کیا اور میں کوکنگ ایریا میں گیا۔ میں نے رات کے کھانے میں مزیدار کھانا کھایا۔ ہفتہ کی رات کا دن سب بہت مزے کا تھا۔ ہم نے رات کو گایا اور ڈانس کیا۔

image.png

We reached my uncle's house and were warmly welcomed by my uncle's family. The whole day I spent with my uncle's family, we worked for the guests, we prepared the stage for the bride and I went to the cooking area. I had delicious food for dinner. Saturday night was a lot of fun. We sang and danced the night away.

image.png

اگلے دن اتوار تھا، اتوار کو شادی کا آخری دن تھا۔ میرے تمام رشتہ دار اور بارات کی تیاری کر رہے تھے۔ بریٹ ٹائم صبح 10 بجے تھا۔ ہم صبح 10 بجے دلہن کے گھر کے لیے روانہ ہوئے۔ ہم 11 بجے دلہن کے گھر پہنچے۔ میری تمام فیملی اور رشتہ دار بہت خوش تھے۔ نکاح ہوا پھر نکاح کے بعد ہم نے اپنے چھوٹے چچا کے بیٹے کو شادی کے خوبصورت دن پر مبارکباد دی۔

image.png

The next day was Sunday, Sunday was the last day of the wedding. All my relatives were preparing for the procession. Breit time was 10 am. We left for the bride's house at 10 am. We reached the bride's house at 11 o'clock. All my family and relatives were very happy. The marriage took place then after the marriage we congratulated my younger uncle's son on his beautiful wedding day.

تمام جلوس واپس چچا کے گھر پہنچ گئے۔ ہم نے مہمانوں کو لذیذ کھانا پیش کیا۔ میرے چچا کی فیملی بہت خوش تھی اور میرے چچا بھی بہت خوش تھے۔ خالہ بھی بہت خوش تھیں۔ میرا پورا خاندان بہت خوش تھا۔ شام کو ہم گھر واپس آئے۔ ہم سب بہت تھکے ہوئے تھے۔

اب میں نے مختصراً تمام تفصیلات مکمل کرنے کے بعد اس پوسٹ کو یہیں روک دیا ہے۔

خدا حافظ

All the processions returned to uncle's house. We served delicious food to the guests. My uncle's family was very happy and my uncle was also very happy. My aunt was also very happy. My whole family was very happy. We returned home in the evening. We were all very tired.

Now I have stopped this post here after completing all the details in brief.

good bye

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62299.15
ETH 2428.96
USDT 1.00
SBD 2.65