#club75 || the diary game office work and holy month Ramadan || 19-Apr-22

in Urdu Community2 years ago

IMG_20220420_074234.jpg

میں اپنی ایک اور ڈائری پوسٹ کے ساتھ واپس آیا ہوں۔ یہ میری بدھ کے بارے میں میری ڈائری ہے۔ میں باقاعدگی سے رمضان کے روزے رکھتا ہوں۔ میں 19 اپریل 2022 کو سحری کے وقت اُٹھا۔ میں پہلے نہانے گیا اور پھر اپنے گھر والوں کے پاس گیا جہاں سب روزے کے لیے سحری کا کھانا بنانے میں مصروف تھے۔ میں نے روزہ رکھا اور انڈے آملیٹ اور پراٹھا روٹی اور چکن کُڑی کھایا۔ میں نے قرآن پاک کی تلاوت کی۔ میں فجر کی نماز پڑھ کر تھوڑا آرام کرنے چلا گیا۔ میں صبح 6:30 بجے دوبارہ اٹھا۔ میں دوبارہ نہانے چلا گیا۔ میں نے اپنا لباس بدل لیا۔ میں اپنی موٹر سائیکل پر ڈیوٹی کے لیے آفس گیا تھا۔ میں نے دفتر جانے کے لیے جی ٹی روڈ کا راستہ منتخب کیا جو کہ نہر کے کنارے ہے۔ جب میں اپنے دفتر جا رہا تھا تو میں نے نہر اور اس کے اطراف کا خوبصورت نظارہ دیکھا۔ میں نے نہر کے علاقے کی تصاویر کھینچیں اور پھر میں اپنے دفتر چلا گیا۔ میں دفتر پہنچا اور میں نے اپنے عملے سے ملاقات کی۔ جب میں دفتر پہنچا۔ میں نے وہ کام شروع کیا جو بہت ضروری تھا اور تصدیق کے لیے سیکریٹ آفس بھیجنا ضروری تھا۔ میں نے اپنا دفتری کام صرف تین گھنٹے میں مکمل کیا۔ مجھے سیکٹریٹ آفس سے تصدیقی ای میل بھی ملی کہ تمام ریکارڈ درست ہے اور اب تصدیق شدہ ہے۔ میں بہت خوش ہوا. میں دفتر کے باہر بیٹھا ہوا تھا کہ مجھے پشن کی ایک فائل مل گئی۔ میں نے فائل کو چیک کیا اور پھر پوسٹ فوٹو میں میرے ہاتھ میں موجود فائل کے تمام ریکارڈ کی تصدیق کے لیے تصدیق کے دستخط کو نشان زد کیا۔

IMG_20220420_074251.jpg

میں فائل کے صفحات کی جانچ کر رہا ہوں تاکہ فائل کے صفحات میں موجود تمام اندراجات کی تصدیق کی جا سکے۔

IMG_20220420_070909.jpg

میری موٹرسائیکل کا سپیڈ میٹر، میں نے اس وقت تصویر کھینچی جب میں دفتر جا رہا تھا۔

IMG_20220420_070847.jpg

جب میں گھر واپس آ رہا تھا تو میں نے اس سائن بورڈ کی تصویر کھینچی، اس پر ترقیاتی منصوبے کے نام لکھے ہوئے ہیں جو زیر تعمیر ہیں یا مکمل ہو چکے ہیں۔ یہ کینال روڈ کے قریب واقع ہے تاکہ لوگوں کو ترقی کے بارے میں آگاہ کیا جا سکے جو جاری ہے۔

IMG_20220420_070710.jpg

ایک چنگھے نہر کے پل کو پار کر رہا ہے۔ یہ نہر کے پل کا خوبصورت نظارہ ہے۔ میں نے اپنی موٹر سائیکل روک کر یہ تصویر بنائی۔

IMG_20220420_070707.jpg

canal photo

IMG_20220420_070703.jpg

canal photo #2

IMG_20220420_070655.jpg

میں دفتری کام کے بعد گھر واپس آیا، آرام کیا، ظہر کی نماز کے لیے اٹھ گیا۔ میں نے ظہر کی نماز پڑھائی۔ میں نے ایک گھنٹے تک ٹی وی دیکھا۔ میں نے اپنے خاندان کے ساتھ بات چیت کی. میں نے اپنی بیوی کی کھانا پکانے میں مدد کی۔ ہم سب نے عصر کی نماز پڑھی۔ میں نے افطاری کے لیے مشروب تیار کیا۔ مجھے لیموں کا رس بہت پسند آیا اور دونوں نے روح افزا پیا۔ ہم سب نے افطاری کا لطف اٹھایا۔ میں نے نماز مغرب ادا کی۔ میں نے رات کی نماز سے تھوڑا آرام کیا۔ یہ میری دن کی ڈیری تھی۔ امید ہے کہ آپ سب نے لطف اٹھایا۔

الله حافظ

Sort:  
 2 years ago 

آپ کا شمار اچھے افسروں میں ہوتا ہے اور ایماندار بھی۔ میری آپ سے ایک سال پہلے ایجوکیشن آفس میں ملاقات ہوئی تھی۔

 2 years ago 

ap ki bhut shukria ap nay mari tarif ki hai, yeah ap ki bhut shafaq bhi

If you want to sell or buy steem / SBD, contact our team via chat

 2 years ago 

no mujy ni sell krna ma apni power ma dalta abi

nice

 2 years ago 

thank

::")(

 2 years ago 

thank you

Nice photography

 2 years ago 

thank so much muskan ali

 2 years ago 

Apny dairii achii lkhii

 2 years ago 

ap ka bhut shuqria ap nay mari diary ku pasand kya hai

 2 years ago 

Mashalllah jnab achi tasverrain banai hy or achi diary likhe hy

 2 years ago 

ap nay mari diary ku psand kya hai ap ki yeah bri marbani ma khoshis hoti achi lakho

 2 years ago 

respected anwar khan your every post is good and thank for staying active in the community ...

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57110.78
ETH 2521.26
USDT 1.00
SBD 2.32