# club5050 || Free Lemon Water Distribution and My Diary Game || Extreme heat

in Urdu Community2 years ago


image.png

آج بہت گرم دن ہے۔ میں صبح سویرے اٹھا۔ میں نے فجر کی نماز پڑھی۔ میں صبح کی سیر کے لیے گیا تھا۔ میں اپنے گھر سے مسجد شیر خان تک پیدل آیا۔ میں گھر واپس آیا۔ میں نے ٹھنڈا ہونے کے لیے تھوڑا آرام کیا۔ گرمیوں میں چہل قدمی کے بعد نہانا اچھا نہیں۔ میں نے کم از کم 20 منٹ آرام کرنے کے بعد غسل کیا۔ میں کمرے میں آیا اور میری بیوی نے میرے لیے ناشتہ تیار کیا۔ میں نے ناشتہ کیا پھر میں گوشت خریدنے قصاب کی دکان پر گیا۔ میں نے 500 گرام گوشت خریدا۔ میں دوبارہ گھر واپس آیا اور اپنی آفس ڈیوٹی کے لیے تیار ہو گیا۔

image.png

Today is a very hot day. I woke up early in the morning. I offered the Fajr prayer. I went for a morning walk. I walked from my house to Masjid Sher Khan. I came back home. I rested a bit to cool down. It is not good to take a bath after a summer walk. I took a bath after resting for at least 20 minutes. I came into the room and my wife prepared breakfast for me. I had breakfast and then I went to the butcher shop to buy meat. I bought 500 grams of meat. I came home again and got ready for my office duty.

image.png

میں نے اپنی بائیک اسٹارٹ کی اور اپنے دفتر چلا گیا۔ میں وقت پر دفتر پہنچ گیا۔ میں نے اپنے دفتر کے عملے سے ملاقات کی۔ آج آفس کا بوجھ بہت تھا۔ میں نے اپنا دفتر شروع کیا، جب میں دفتر پہنچا۔ میں نے 2022 اور 2023 کے بجٹ کی فائل تیار کی۔ میں یہ فائل ہیڈ آفس بھیج دیتا ہوں۔ میں نے گارڈن ایریا کے لیے اپنا آفس گریڈن لاون پلان تیار کیا۔ میں دو افراد کا ریکارڈ چیک کرنے یو سی آفس گیا۔ ان کی تاریخ پیدائش ہمارے ریکارڈ میں درست نہیں تھی، اس لیے میں یو سی آفس سے ان کی تاریخ پیدائش کی تصدیق کرنے گیا۔ یو سی آفس میں ہر شہری کا ریکارڈ بھی موجود ہے۔

image.png

I started my bike and went to my office. I got to the office on time. I met with my office staff. Today the office load was heavy. I started my office, when I got to the office. I prepared budget file for 2022 and 2023. I send this file to the central office. I prepared my office plan graden laon for the garden area. I went to the uc office to check the registration of two people. his date of birth was not correct on our record, so i went to check his date of birth at the uc office. uc office also has registration of each citizen.

image.png

میں نے اپنا دفتری کام مکمل کیا۔ آج بہت گرمی تھی میں گھر واپس آ رہا تھا کہ میں نے دیکھا کہ اس گرم دن میں کچھ لوگ لیموں پانی مفت تقسیم کر رہے ہیں۔ میں نے اپنی موٹر سائیکل روکی، میں نے لیموں پانی پیا۔ یہ بہت ٹھنڈا اور مزیدار تھا. میں نے دو گلاس پیے۔ مجھے تازگی ملی۔ میں نے لوگوں کا شکریہ ادا کیا کہ وہ سڑک پر لوگوں کے لیے اچھا کام کر رہے ہیں۔

I completed my office work. It was very hot today. I was on my way home and saw that some people were distributing free lemon water on this hot day. I stopped my bike, I drank lemon water. It was very cold and delicious. I drank two glasses. I have freshness. I thanked the people who are doing a good job for the people down the road.

image.png

میں گھر واپس آیا۔ میں نے شام 5 بجے تک آرام کیا۔ میں نے اٹھ کر عصر کی نماز پڑھی۔ میں اپنے دوستوں کے ساتھ فرائیڈ چکن سے لطف اندوز ہونے کے لیے باہر گیا تھا۔ ہم نے تلی ہوئی چکن کے دو ٹکڑے خریدے۔ اور پھر میں گھر واپس آیا۔ میں نے شام اور مغرب کی نماز گھر پر ادا کی۔ میں نے دوبارہ غسل کیا، اور غسل کر کے سو گیا۔ تو یہ میرے دن کی مختصر ڈائری تھی۔
I came back home. I rested until 5 in the afternoon. I got up and offered my asar namaz. I went out with my friends to enjoy fried chicken. We bought two pieces of fried chicken. and then I came home. I offered my night and maghrib namaz at home. I took a shower again, and after taking a shower I went to sleep. This was the brief diary of my day.

Sort:  
 2 years ago 

Bhot achi dairy lakhe hay AP nay

aap nat achi diary likhi hy aur pics bhi achi banai hain

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57485.95
ETH 2901.27
USDT 1.00
SBD 3.67