14 august ki din aur mara din bhut acha guzra

in Urdu Community11 months ago

image.png

السلام علیکم امید ہے سب خیریت سے ہوں گے، صحت مند ہوں گے اس لیے تمام اردو کمیونٹی بہت اچھی ہے اور خوشگوار زندگی گزار رہی ہے۔ میں پچھلے ہفتے اپنے دفتری کام میں بہت مصروف تھا۔ حکومت پنجاب نے تمام پنجاب کے آجر کی تنخواہوں میں اضافہ کر دیا اور میں دفتر کا بجٹ تیار کرنے میں مصروف ہو گیا۔ میں نے بجٹ کی دوبارہ تخلیق کے لیے بہت سے اکاؤنٹس فارم تبدیل کیے ہیں۔ 14 اگست کو چھٹی تھی اور میں نے آزادی کا دن بہت خوشی سے گزارا۔

image.png

میں صبح سویرے اٹھا، میں نے نماز پڑھی، پھر صبح کی سیر کو نکلا۔ صبح کے وقت بارش ہو رہی تھی۔ میں بارش میں صبح کی سیر کے لیے گیا تھا۔ میں نے موسم کا بہت لطف اٹھایا۔ میں تھل کینال کی طرف گیا۔ تھل کینال کا علاقہ بہت خوبصورت علاقہ ہے۔ جب میں تھل نہر پر پہنچا تو بارش رک چکی تھی۔ میں نے دیکھا کہ خوبصورت پرندے درختوں پر چہچہا رہے ہیں اور بارش کا مزہ لے رہے ہیں۔ میں نے تھل کینال کے پل کے قریب تھوڑی سی مشق کی تھی۔ میں گھر واپس آیا، غسل کیا، پھر ناشتہ کیا۔ میں نے پاکستان کا جھنڈا تیار کیا اور پھر اپنے بیٹے کو موٹر سائیکل پر پاکستانی جھنڈا لگانے کے لیے دیا۔
image.png

image.png

image.png

میں اور میرا بیٹا یوم آزادی سے لطف اندوز ہونے کے لیے پارک گئے، وہاں بہت سے بچے اور فیملیز موجود تھیں، ہم نے چاول کھائے اور پارک کے مختلف علاقوں میں گئے۔ ہم دوپہر کے وقت گھر واپس آئے۔ جب میں گھر پہنچا تو مجھے اپنے دفتر کے سربراہ کا فون آیا کہ میں انہیں پچھلے سال کی خالی جگہ بھیج دوں، چنانچہ میں نے اپنا ٹیبلٹ آن کیا اور پھر دفتر کی خالی پوسٹ کا اسکرین شاٹ بھیج دیا جو ہمارے دفتر میں خالی ہے۔ میں شام کی نماز پڑھنے مسجد گیا، پھر میں اپنی دوست عرشی کے پاس گیا، اور اپنے دوستوں کے ساتھ کھانا کھایا۔ میں دیر رات گھر واپس آیا۔ یہ 14 اگست کی ڈائری تھی۔

شکریہ

image.png

Assalam Alaikum hope everyone will be well, healthy so all urdu community is very good and living happy life. I was very busy with my office work last week. The Punjab government increased the salaries of all Punjab employers and I got busy preparing the office budget. I have changed many accounts forms to recreate the budget. 14th August was a holiday and I spent Independence Day very happily.

image.png

I woke up early in the morning, I prayed, then went for a morning walk. It was raining in the morning. I went for a morning walk in the rain. I enjoyed the weather very much. I went to Thal Canal. Thal Canal area is very beautiful area. By the time I reached Thal Nahar, the rain had stopped. I saw beautiful birds chirping in the trees and enjoying the rain. I had a little practice near the bridge over the Thal Canal. I returned home, took bath, then had breakfast. I made a flag of Pakistan and then gave it to my son to put a Pakistani flag on the bike.
image.png

image.png

image.png

My son and I went to the park to enjoy Independence Day, there were many children and families there, we ate rice and went to different areas of the park. We returned home at noon. When I got home, I got a call from my office head asking me to send him last year's vacancy, so I turned on my tablet and then sent a screenshot of the office vacancy that is vacant in our office. I went to the mosque for evening prayers, then I went to my friend Arshi, and had dinner with my friends. I returned home late at night. It was the diary of August 14.

Thanks

Sort:  
 11 months ago 

bhut bhut mumbrk jishnay azadi ap ku bhe

 11 months ago 

ap ka thank

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60023.73
ETH 3191.15
USDT 1.00
SBD 2.45