24-05-2021

in Urdu Community3 years ago

B612_20210502_155846_505.jpg

السلام علیکم تمام بھائیوں کو میری طرف سے سلام اللہ آپ کو عزت اور صحت والی لمبی زندگی عطا فرمائے ۔ دوستو آج میں پانچ بجے جاگا کیوں کہ آج ہم نے ناران کاغان کے لیے نکلنا تھا ۔ پانچ بجے اٹھ کر جلدی سے ننہایا اور نہانے کے بعد میں ابھی ناشتہ کر ہی رہا تھا کہ مجھے میرے دوست کی کال آئی کہ آپ تیار ہوئے کہ نہیں تو میں نے کہا کہ بھائی میں ناشتہ کر رہا ہوں بس تھوڑی ہی دیر ہے اس کے بعد میں بالکل تیار ہوں ۔ میں نے پھر اپنے کزن کو کال کی اور اس کو جگایا کہ آپ جلدی سے تیار ہو جاؤ کیونکہ احسن کی کال آرہی ہے کہ ہم ابھی تھوڑی ہی دیر میں آپ کے پاس آ رہے ہیں ۔ میرا کزن جاگا اور جلدی سے ناشتہ کرنے کے بعد وہ میرے پاس آ گیا ۔ جب میرے کزن میرے پاس آیا تو میں نے احسن کو کال کی کہ بھائی آپ آجاؤ ہم بالکل تیار ہیں ۔ تقریبا آدھا گھنٹہ کے بعد احسن اور ہمارا ایک اور دوست ہماری بیٹھک پر آ پہنچے ہم نے چائے پی اور چائے پینے کے بعد ہم روانہ ہوگئے ۔ ہم میانوالی سے نکلنے کے ڈیڑھ گھنٹے بعد ہم نے ایک ہوٹل پر بریک لگائی اور وہاں سے دوپہر کا کھانا کھایا ۔ کھانا کھانے کے بعد ہم پھر سفر کے لیے روانہ ہوگئے ۔ دوستو ہم ایک گاڑی میں 6 بندے جا رہے ہیں اور موٹروے پر چھ بندوں کا ایک ساتھ گاڑی میں سفر کرنا ممنوع ہے ۔ یہ بات ہمیں کافی پریشان کر رہی تھی تو پھر میرے دوست احسن نے کہا کہ آپ پریشان نہ ہوں میرا ایک رشتہ دار موٹروے پولیس میں ہوتا ہے میں ان سے کال پہ بات کرتا ہوں ۔ احسن نے اپنے رشتے دار کو کال کی اور اس کو ساری صورت حال بتائی تو اس نے کہا کہ آپ لوگ پریشان نہ ہوں میں ٹول پلازہ والوں کو کال کرتا ہوں وہ آپ کو موٹروے پر سفر کرنے کی اجازت دے دیں گے ۔ تھوڑی دیر کے بعد اس کی کال آئی اور اس نے ہمیں یہ خوشخبری دی کہ آپ کو موٹروے والے نہیں روکیں گے میں نے ان سے اجازت لے لی ہے تو ہم بہت زیادہ خوش ہوئے ۔ دوستوں تھوڑی دیر کے بعد ہم موٹروے پر انٹر ہو گئے ۔ ہم ابھی بھی موٹروے پر ہیں تقریبا سات گھنٹے کا فاصلہ رہتاہے اس کے بعد ہم اسلام آباد پہنچ جائیں گے تو دوستو میں نے سوچا کہ آج میں آج کی ڈائری آپ سے وقت پر شیئر کر لوں کیونکہ پھر اسلام آباد پہنچ کر ہم مصروف ہو جائیں گے اور میں ڈائری نہیں لکھو پاؤں گا ۔ اب جب میں کل آپ لوگوں کے ساتھ ڈائری شیئر کروں گا تو انشاءاللہ ناران کاغان ہوں گے اور میں خوبصورت مناظر کی تصویریں آپ لوگوں کے ساتھ شیئر کروں گا ۔شکریہ

IMG_20210524_175829_399.jpg

IMG_20210524_175756_351.jpg

IMG_20210524_175753_411.jpg

IMG_20210524_175750_366.jpg

IMG_20210524_151751_474.jpg

IMG_20210524_124450_177.jpg

IMG_20210524_123003_694.jpg

IMG_20210524_123002_315.jpg

IMG_20210524_122953_176.jpg

IMG_20210524_075353_403.jpg
Peace be upon you all, my brothers, peace be upon you, may God grant you a long life of honor and health. Friends, I woke up at five o'clock today because we had to leave for Naran Kagan today. I got up at five o'clock and took a quick bath and after taking a bath I was just having breakfast when I got a call from my friend that you are ready or not so I said brother I am having breakfast just a little later I am ready I then called my cousin and woke him up to get ready quickly because Ahsan's call is coming that we are coming to you shortly. My cousin woke up and after a quick breakfast he came to me. When my cousin came to me, I called Ahsan and said, "Brother, come, we are ready." About half an hour later Ahsan and another friend of ours came to our seat. We drank tea and after drinking tea we left. An hour and a half after we left Mianwali, we took a break at a hotel and had lunch there. After dinner we set off again. Friends, we are going in a car with 6 servants and it is forbidden for six servants to travel together in a car on the motorway. This was bothering us a lot, then my friend Ahsan said don't worry, I have a relative in the motorway police, I talk to him on the call. Ahsan called his relative and told him the whole situation. He said don't worry, I will call the toll plaza people and they will allow you to travel on the motorway. After a while his call came and he gave us the good news that the motorists will not stop you. I have taken permission from them so we were very happy. Friends, after a while we entered the motorway. We are still on the motorway. There is a distance of about seven hours. After that we will reach Islamabad. So friends, I thought that I should share today's diary with you on time because then when we reach Islamabad, we will be busy. And I can't write a diary. Now when I share the diary with you tomorrow, insha'Allah Naran Kagan will be and I will share the pictures of beautiful scenes with you.

Sort:  
 3 years ago 

Walekum salam
Allah Pak ap sub ko khryat ky sath ly jay or khryat ky sath waps ly ay good luck

 3 years ago 

@haseeb-asif-khan aameen .. shukriya Bhai jaan

 3 years ago 

good post, nice diary stay happy

 3 years ago 

@yousafharoonkhan Bhai nawazish aapki .

 3 years ago 

Best of luck for your journey. Enjoy the beauty of nature.

I pray to Allah Almighty to make you successful and make the journey easy. Drive carefully

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63950.69
ETH 3311.68
USDT 1.00
SBD 3.92