Better life @ahtasham512 the dairy game 21/ 05/21

in Urdu Community3 years ago

IMG_20210520_162931.jpg
Greetings to all the members of Steam It. Hello friends. I hope you are all well at this time. I am here again today with a new diary. Here are some of my engagements in my diary. I have breakfast and breakfast includes yogurt and pratha. After breakfast I take out my books and start reading. My school holidays are still going on so I study online so that my education is not disrupted.
IMG_20210520_162913.jpgسٹیم اٹ کے تمام ممبران کو میری طرف سے السلام علیکم دوستو مجھے امید ہے کہ اس وقت آپ سب خیریت سے ہوں گے میں آج دوبارہ آپ کے سامنے نئ ڈائری کے ساتھ حاضر ہوں میری ڈائری میں آج کی مصروفیات کچھ یوں ہیں میں صبح اٹھنے کے بعد ناشتہ کرتا ہوں اور ناشتے میں دہی اور پراٹھا شامل ہوتا ہے ناشتہ کر لینے کے بعد میں اپنی کتابیں نکال کر پڑھائی شروع کر دیتا ہوں میرے سکول کی ابھی چھٹیاں چل رہی ہیں تو اس لیے میں آن لائن پڑھتا ہوں تاکہ میری تعلیم کا ہرج نہ ہو

IMG_20210521_085027.jpgI put my books in my closet after I finish my reading by 10 o'clock and after that I play games for a while on my mobile phone and at the same time read the post of Steam It which is newly uploaded. I keep commenting at the same time and after joining this platform I like it because many posts are informative.

IMG_20210521_084941.jpg
میں 10 بجے تک اپنی پڑھائی مکمل کرنے کے بعد میں اپنی کتابوں کو اپنی الماری میں رکھ دیتا ہوں اور اس کے بعد میں اپنے موبائل فون پر کچھ دیر کے لیے گیم کھیلتا ہوں اور ساتھ ہی سٹیم اٹ کی پوسٹ کو پڈھتا ہوں جو کہ نئ اپلوڈ ہوتی رہتی ہیں اور ساتھ ہی کمنٹ بھی کرتا ہوں اس پلیٹ فارم کو جوائن کرنے کے بعد مجھے اچھا لگا کیونکہ بہت سی پوسٹ معلوماتی ہوتی ہیں
IMG_20210521_084924.jpg
Everyone here freely expresses their opinion. Our home lunch is ready at 12 o'clock. I take a bath before eating, then I eat and then go to sleep. I get up in the afternoon and go to study. I go then when the tuition is off I come back home It is evening now I tie my dog ​​in his place This is our lovely and faithful dog He guards the house all night After tying I give him food and then our food is ready. I also eat with everyone and after eating I start writing diary and now I want to thank the friends who Read my diary
IMG_20210521_084912.jpg

یہاں ہر کوئی اپنی راۓ کا اظہار آزادی کے ساتھ کرتا ہے ہمارے گھر کا دوپہر کا کھانا 12 تیار ہو جاتا ہے کھانا کھانے سے پہلے میں نہاتا ہوں اس کے بعد کھانا کھاتا ہوں اور پھر سو جاتا ہوں عصر کے وقت میں اٹھ کر ٹیوشن پڑھنے چلا جاتا ہوں پھر جب ٹیوشن کی چھٹی ہوتی ہے تو میں گھر واپس آتا ہوں اس وقت شام ہو رہی ہوتی ہے میں اپنے کتے کو اس کی جگہ پر باندھ دیتا ہوں یہ ہمارا پیارا اور وفادار کتا ہے یہ ساری رات گھر کی رکھوالی کرتا ہے اس کو باندھنے کے بعد میں اس کو کھانا دیتا ہوں اور پھر ہمارا کھانا بھی تیار ہوتا ہے میں بھی سب کے ساتھ کھانا کھاتا ہوں اور کھانے کے بعد میں ڈائری لکھنے میں مصروف ہو جاتا ہوں اور اب میں ان دوستوں کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں جنہوں نے میری ڈائری کو پڑھا

IMG_20210520_184543.jpg

IMG_20210520_183825.jpg

IMG_20210520_183812.jpg

IMG_20210520_184830.jpg
Spacial thanks for sporting @yousafharoonkgan

Sort:  
 3 years ago 

Good Keep it up little bro !

Thank you my bro

 3 years ago 

G bhai wafadar janwar hy or parai oar zoor dain bhai Allah ap ko kamyab kry

Aneen bhi Jan thanks

 3 years ago 

Ap ke dairy bahut achi hy mehnat karen r active rahen

I am thankful to you

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 59269.62
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 2.41