Better life @ahtasham512 the dairy game 20/05/2021

in Urdu Community3 years ago

IMG_20210517_184427.jpg
Hello to all the members of Steam Challenge. I have joined this community as a new member. I hope you will like my diary. I will try to say some good words to you every day. I try to get up before 5 o'clock when I leave. Sometimes it is too late but after getting up I pray first and then wait for breakfast to be ready when breakfast is ready. So I sit down and have breakfast with everyone. At breakfast I have an egg and a pratha
IMG_20210517_184422.jpg
سٹیم چیلنج کے تمام ممبران کو میری طرف سے السلام علیکم میں اس کمیونٹی میں نۓ ممبر کے طور پر شامل ہوا ہوں میں امید کرتا ہوں کہ آپ کو میری ڈائری ضرور اچھی لگے گی میں کوشش کروں گا کہ ہر روز آپ لوگوں کے لیے کچھ اچھے الفاظ کے ساتھ ڈائری پیش کروں میں روانہ 5 بجے سے پہلے اٹھنے کی کوشش کرتا ہوں کبھی کبھی دیر بھی ہو جاتی ہے لیکن اٹھنے کے بعد سب سے پہلے میں نماز ادا کرتا ہوں اور پھر ناشتے کے تیار ہونے کا انتظار کرتا ہوں جب ناشتا تیار ہو جاۓ تو میں سب کے ساتھ بیٹھ کر ناشتہ کرتا ہوں ناشتہ میں میں ایک انڈا اور ایک پراٹھا لیتا ہوں

IMG_20210518_172423.jpgAfter breakfast I finish my school work because I am at home due to the corona virus. It is school holidays and I study online at home so that my education is not disrupted. I am around 8 am to 10 pm. After I read, I play games on my mobile. I love playing games

IMG_20210519_054531.jpgناشتہ کرنے کے بعد میں اپنے سکول کا کام مکمل کرتا ہوں کیونکہ ابھی کرونا وائرس کی وجہ سے گھر پر ہوں سکولوں کی چھٹیاں ہیں اور میں گھر پر آن لائن پڑھتا ہوں تاکہ میری تعلیم کا ہرج نہ ہو میں تقریباً صبح 8 بجےسے لیکر دن 10 بجے تک میں پڑھتا ہوں اس کے بعد میں موبائل پر گیم کھیلتا ہوں مجھے گیم کھیلنا بہت اچھا لگتا ہے

IMG_20210519_054355.jpg

IMG_20210519_053856.jpg
At 12 o'clock in our house lunch is ready. We all sit at the same table and eat together and then I fall asleep because it is very hot during the day and the sun is hot. I get up after 2 o'clock and take a shower. And then I pray. When it's 4 o'clock in the evening, I go to tuition. When I come home from tuition, it's evening. I get home and pray Maghrib, and after the prayer our food is ready. I eat and after dinner I watch a drama on TV and then I write a diary.
IMG_20210519_053833.jpg

IMG_20210519_053753.jpg

12 بجےہمارے گھر میں دوپہر کا کھانا تیار ہو جاتا ہے ہم سب مل کر ایک ہی دسترخوان پر بیٹھ کر کھانا کھاتے ہیں اور پھر میں سو جاتا ہوں کیونکہ دن میں گرمی بہت ہوتی ہے اور دھوپ تیز ہوتی ہے 2بجے کے بعد اٹھ کر میں نہاتا ہوں اور پھر نماز ادا کرتا ہوں جب شام کے 4 بجتے ہیں تو میں ٹیوشن پڑھنے چلا جاتا ہوں ٹیوشن سے جب گھر واپس آتا ہوں تو شام ہو چکی ہوتی ہے میں گھر پہنچ کر مغرب کی نماز ادا کرتا ہوں اور نماز کے بعد ہمارا کھانا تیار ہو جاتا ہے میں کھانا کھاتا ہوں اور کھانا کھانے کے بعد میں ٹی وی پر ڈرامہ دیکھتا ہوں اس کے بعد ڈائری لکھتا ہوں
IMG_20210519_053743.jpg

Spacial thanks for sporting @yousafharoonkhan
@amirhayat

Sort:  
 3 years ago 

آپ نے سورج کے نکلنے کی تصاوریر بہت اچھی بنائ ہیں

 3 years ago 

Bhot achi tasverrain banai hy bhai ap nay or aj kal net pay study ho rhi hy

G bhi Jan shukrya ap ka

MashAllah bhai bhut achi post hye apki so beautiful

Shukrya bhi Jan

 3 years ago 

zabardast bhai jan

I am thankful to you sr

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 59269.62
ETH 3112.63
USDT 1.00
SBD 2.41