#club5050 done power up 158.651 STEEM by @abdulrauf1990

in Urdu Community3 years ago

image.png

میں گوجرانوال میں کمپنی میں کام کرتا ہوں۔ میں سٹیمیٹ کا پرانا ممبر ہوں۔ میں سٹیمیٹ سے غیر حاضر تھا لیکن جناب یوسف ہارون نے مجھے کئی بار کہا کہ مجھے سٹیمیٹ پر باقاعدگی سے پوسٹ لکھنی چاہئے۔ جناب یوسف ہارون خان میرے پرانے دوست ہیں۔ مجھے یوسف ہارون خان کا فون آیا۔ اس نے کہا کہ میرے سٹیمٹ اکاؤنٹ میں کچھ سکے ہیں۔ اس نے کہا کہ مجھے کلب 5050 میں حصہ لینا چاہیے۔ میں نے اس سے کہا، میں نے ماسٹر کی کھو دی ہے۔ اس نے کہا کہ مجھے ای میل یا دوسرے اکاؤنٹ کو چیک کرنا ہے۔ مجھے ایک دن ہر جگہ تلاش کرنے کے بعد اپنی ماسٹر کلید مل گئی۔ میں نے اپنی تمام کمائی کو طاقت میں شامل کیا۔ میں روزانہ سٹیم پر اپنی پوسٹ لکھوں گا۔ بہت شکریہ یوسف ہارون خان صاحب۔ آپ واقعی عظیم انسان ہیں۔ کوئی کسی کا مددگار نہیں لیکن آپ نے ہمیشہ ہماری رہنمائی کی۔

میں نے اپنی سٹیم پاور میں 158.651 STEEM شامل کیا ہے۔
شکریہ یوسف ہارون خان صاحب

Sort:  

#club75 enjoy


Respected thank for joining #club5050 and receive extra vote from @steemcurator07. if you increase your 50% steem power , with your weekly earning, then you are eligible to use #club5050


Congratulations

You have been upvoted by @yousafharoonkhan, a Country Representative from Pakistan. We are voting with the Steemit Community Curator @steemcurator07 account to support the newcomers coming into Steemit.

Engagement is essential to foster a sense of community. Therefore we would request our members to visit each other's post and make insightful comments.

Thank you.

I have never talked but I heard that @yousafharoonkhsn is the best person Mashallah

 3 years ago 

آپ نے سٹیمت دوبارہ جوائن کر کے بہت اچھا اور @yousafharoonkhan کیا ہے اور جتنی تعریف کی جائے کم ہے

 3 years ago 

Thanks api

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57659.57
ETH 3030.07
USDT 1.00
SBD 2.26