[Eng/Urdu]NEW CONTEST | WINTER FLOWER PHOTOGRAPHY

in Urdu Community3 years ago

تمام دوستوں کو میری طرف سے السلام علیکم ۔ امید کرتا ہوں آپ تمام خریت سے ہوں گے ۔ میری دعا ہے اللہ آپ سب کی حفاظت فرمائے آمین ۔ جیسے سب لوگ سردیوں کے پھولوں کی فوٹوگرافی میں حصہ لے رہے ہیں میں نے سوچا میں بھی اپنی طرف سے حصہ لو ۔ میں نے ایک پھول کی تصویر بنائی اور آپ کے ساتھ شیئر کرنے جا رہا ہوں ۔ امید کرتا ہوں سب کو پسند آئے گی

IMG_20210528_174154.jpg

Hello to all my friends. I hope you are well. May Allah protect you all. Amen. As everyone is taking part in winter flower photography, I thought I would take part in it. I made a picture of a flower and am going to share it with you. I hope everyone will like it

invited friend
@adeebkhan
@khang572
@babar-khan

@yousafharoonkhan

Sort:  

Nice photography thanks for sharing

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66996.66
ETH 3235.91
USDT 1.00
SBD 2.63