زم زم ڈیجیٹل سے ایکسرے کرایا

in Urdu Community2 years ago

اسٹیم کے دوستوں کو السلام علیکم سب دوستوں آپ سب کا کیسا حال چال ہے امید ہے کہ سب دوست خیر و عافیت سے ہونگے میں بھی خیر و عافیت سے ہوں آج میں نے اٹھ کر وضو کیا اور پھر نماز فجر ادا کر کے قرآن پاک کی تلاوت کرنے کے لیے بیٹھ گیا دعا مانگ کر میں واک کرنے کے لئے چلا گیا آج میں واک کرتے کرتے قبرستان کا چکر بھی لگایا تھا قبرستان میں جا کر ماموں فاتحہ خوانی کی اور پھر واپس گھر آیا اور ناشتہ کرنے لگا ناشتہ کرکے میں بچوں کی بھوک لینے کے لئے چلا گیا اور پھر واپس آکر نہا دھو کر میں دکان کے لیے نکل گیا میں نے جاکر دکان کھولی صفائی اور پھر کبوتروں کی چھت پر جا کر کبوتروں کی دیکھ بھال کریں اور ان کو دانہ پانی ڈالا پھر واپس آکر میری کی دکان پر ہی بیٹھا رہا بارہ بجے میں گھر واپس آتے وقت میں نے اپنے موبائل کے لئے ایک چارجر لیا کیونکہ میرے موبائل کا چارجر خراب ہو گیا تھا اور پھر میں گھرآیا اور روٹی کھا کر آرام کرنے لگا
IMG20220802163158.jpg

IMG20220802163146.jpg
تین بجے اٹھ کر میں نے وضو کر کے نماز ظہر ادا کی اور پھر میں موبائل پر انٹرنیٹ آن کرکے لوڈو کھیلتا رہا پانچ بجے میرے کزن کی نے مجھے کال کی تھی کہ میں نے میانوالی ڈاکٹر کے پاس دیکھانے کے لئے جانا ہے تو میرے ساتھ آؤں میرے کزن کا ایک ہفتے پہلے موٹر سائیکل سے گر کر ٹانگ میں تھوڑا سا مسئلہ بن گیا تھ ا تو میں نے کہا کہ ٹھیک ہے میں تیار ہوتا ہوں پھر میں نے نہا دھو کر بھی چین کی اور اس وقت اکثر کی اذان ہونے لگی تو میں نے عصر کی نماز بھی ادا کر لی پھر میرا کزن آگیا اور ہم میانوالی چلے گئے پہلے جا کر ہم نے زم زم ڈیجیٹل کے سامنے کار کھڑی کی میں زم زم ڈیجیٹل سے اس سے ویل چیئر لے کر آیا جس پر کزن کو بٹھا کر ہم نے زم زم ڈیجیٹل سے ایکسرے کرایا زم زم والوں نے ایکسرے کی کاپی ہم نے واٹس اپ بھی کردی پھر میں نے ان کو فیس دی اور ہم عبید نور ہاسپٹل میں ڈاکٹر قدرت اللہ کے پاس چلے گئے وہاں پر ہمارا پہلے سے ہی ڈاکٹر کے اسسٹنٹ کے ساتھ رابطہ تھا وہاں پر بھی میں ویل چیئر لے کر آیا اور کزن کو بٹھا کر ہاسپٹل میں داخل ہوئے تو ہم نے ڈاکٹر قدرت اللہ کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے کہا کہ وہ آپریشن کر رہا ہے ہم نے ڈاکٹر کے اسسٹنٹ سے بات کی تو اس نے کہا کہ آپ آپریشن تھیٹر میں ہی آجاؤ پھر ہم لفٹ کے ذریعے دوسری منزل پر گئے اور آپریشن تھیٹر کے باہر انتظار کرنے لگے اسسٹنٹ مجھے کونٹر سے ڈاکٹر کی پرچی بنوا کر لانے کو کہا میں پرچی لینے کے لئے گیا اور جب ڈاکٹر نے آپریشن ختم کیا تو پھر ہمیں بڑی تسلی کے ساتھ چیک کیا اور ایکسرے دیکھ کر بیس دن پرہیز کرنے کو کہا اور کچھ دوائیں لے کر دی جب ہم ڈاکٹر کے پاس سے فارغ ہوئی تو دوبارہ ہم لفٹ کے ذریعے نیچے آئے پھر میں نے کزن کو کار میں بٹھایا اور خود میڈیکل سے دوائی لینے چلا گیا دوا لے کر ہم گھر کی طرف روانہ ہوگئے جب ہم گھر پہنچے تو اس وقت عشاء کی اذان ہو رہی تھی میں نے کزن کو اس کے گھر پر چھوڑا اور پھر میں گھر واپس آیا گھر آکر روٹی کھائی اور نماز عشاء ادا کرکے آج کی ڈائری لکھنے بیٹھ گیا

IMG20220802183427.jpg

IMG20220802182251.jpg

IMG20220802182021.jpg

IMG20220802181229.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56588.25
ETH 2399.94
USDT 1.00
SBD 2.32