قربانی کے لیے منڈی سے دمبہ لیا

in Urdu Communitylast year

سٹیم کے سب دوستوں کو السلام علیکم سناو دوستو آپ سب کا کیسا حال چال ہیں امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوست ٹھیک ٹھاک ہوں گے الحمدللہ میں بھی ٹھیک ٹھاک ہو سب سے پہلے آپ سب دوستوں اور بھائیوں کو جمعۃ المبارک کا دن مبارک ہو اللہ پاک ہمیں اس دن کے صدقے نیک عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے آمین ایک دو دن موسم خراب ہونے کے بہت آج موسم کافی حد تک صاف صاف تھا اور صبح سے ہی دھوپ نکلی ہوئی تھی آج سویرے جب میں اٹھا تو اس وقت فجر کی باجماعت نماز کا ٹائم گزر چکا تھا جس پر مجھے کافی افسوس ہوا اور پھر میں نے اٹھ کر واش روم گیا جہاں پر میں نے وضو کیا اور پھر دو رکعت نماز سنت ادا کرنے کے بعد دو رکعت نماز فرض نماز ادا کی اور پھر روز کی طرح میں واک کرنے کے لیے گھر سے نکل گیا بارش ہونے کی وجہ سے کھیتوں میں کافی نمی پڑی ہوئی تھی اور واک کرنے کا بھی بہت زیادہ مزہ آیا واک کرکے میں کافی حد تک تازہ دم ہو گیا پھر میں گھر واپس آیا اور ناشتہ کرنے لگا ناشتہ کرنے کے بعد میں واش روم گیا اور وہ آ کر کپڑے تبدیل کیے اور پھر دکان پر چلا گیا میں نے جاکر دکان کھولی اور اس کی صفائی کرنے کی بات کبوتروں کی چھت پر جہاں پر میں نے کبوتروں کی دیکھ بھال کی اور ان کو پانی ڈال کر دوکان پر آیا تو مکینک بھی آیا ہوا تھا میں مکینک کو دکان پر بیٹھا کر خود آج علاقے میں جانوروں کی منڈی پر اپنے لئے قربانی کا جانور لینے کے لئے میلا منڈی پر چلا گیا کافی تعداد میں چھوٹے اور بڑے قربانی کے جانور آئے ہوئے تھے میں نے قربانی کے لئے ایک دمبہ لینا تھا تو اس لیے میں نے دمبوں والی سائیڈ پر چلا گیا جہاں پر مختلف قیمت کے دھبے آئے ہوئے تھے میں نے مختلف دمبوں کی قیمتیں پوچھیں جو کہ وہ ساری پہلے ٹائم بہت ہی زیادہ قیمت بتا رہے تھے جو میری طاقت سے زیادہ تھی کافی ٹائم گھومنے پھرنے کے بعد مجھے ایک دن بہت پسند آیا جس کی قیمت چالیس ہزار روپے مانگ رہے تھے میں نے کافی بحث کے بعد 35 ہزار روپے میں ریٹ فائنل کیا پھر میں نے ایک لوڈر والے کو پانچ سو روپیہ دیا جس پر دمبہ لوڈ کر کے وہ میرے گھر چھوڑنے کے لئے چلا گیا مجھے بھوک بھی لگی ہوئی تھی تو اس لیے پھر میں میلہ منڈی میں ایک چاولوں کے سٹال پر بیٹھ کر چاول کھانے لگا بھوک زیادہ ہونے کی وجہ سے چاولوں نے مجھے بہت ہی زیادہ مزہ دیا پھر میں اپنی دکان پر آیا اور میں نے کو چھٹی دی اور دکان بند کر کے گھر واپس آ گیا جب میں گھر پہنچا تو دمبہ پہلے سے ہی آیا ہوا تھا جس کو سب گھر والوں نے بہت پسند کیا پھر میں نے منہ ہاتھ دھویا اور اپنے کمرے میں جا کر آرام کرنے لگا پھر میں ایک بجے اٹھا اور نہا دھو کر جمعہ ادا کرنے کے لیے تیاری کرنے لگا تیار ہو کر میں جمعہ کی نماز ادا کرنے کے لیے مسجد میں چلا گیا پھر جب گھر واپس آیا تو گھر والوں نے مجھے تربوز کاٹ کر دیا جو میں نے نمک لگاکر کافی شوق کے ساتھ کھایا اور پھر اپنے کمرے میں جاکر ٹی وی آن کرکے نیو سونے لگا
IMG20230525111016.jpg

IMG20230525110945.jpg

IMG20230525065925.jpg

IMG20230525065447.jpg

IMG20230525065424.jpg

IMG20230525065419.jpg
ہمارے پنجاب کے سابقہ وزیر اعلی چوہدری پرویز الہی کو عدالت میں پیش ہونے کی نیوز چل رہی تھی جب عصر کی اذان ہوئی تو میں نے نماز عصر ادا کی اور پھر کبوتروں کی چھت پر چلا گیا جہاں پر میں نے کبوتروں کو دانہ پانی ڈالا اور ان کی کوٹھیوں کی صفائی کی پھر شام کے اوقات میں چھت پر منہ دھو کر وضو کیا اور نماز مغرب ادا کرکے گھر واپس آ گیا گھر آ کر میں نے گھر والوں کے ساتھ رات کا کھانا کھایا اور پھر اپنے کمرے میں جاکر آج کی ڈائری لکھنے لگا امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوستوں اور بھائیوں کو میری آج کی ڈائری پسند آئے گی

Sort:  
 last year 

Apny post ko bohat achi tra sy biyan kia ha Allah pak sb ko qurbani krny ki tofeek aata farmay

el mercado de animales se ve muy ocupado, y usted está pagando dinero, el color del objetivo es muy agradable, hay mucha gente en el mercado

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67079.94
ETH 3266.85
USDT 1.00
SBD 2.64