جمعہ کے دن کی ڈائری

in Urdu Communitylast year

اسٹیم کے دوستوں اور بھائیوں السلام علیکم السلام علیکم دوستو آپ سب کا کیسا حال چال ہے امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوست خیر و عافیت سے ہونگے آج کل گھر میں بہت ہی زیادہ ہو رہی ہے اس لئے میرے تمام دوستوں اور بھائیوں سے گزارش ہے کے گھر میں کے وقت گھر سے نہ نکلا کریں پانی کا زیادہ سے زیادہ استعمال کریں بچوں اور گھر والوں کا خاص خیال رکھیں ڈائری شروع کرنے سے پہلے آپ سب دوستوں اور بھائیوں جمعۃ المبارک کا دن مبارک ہو آج میں نے اٹھ کر وضو کیا اور دو رکعت نماز سنت ادا کرکے باجماعت نماز ادا کرنے کے لیے مسجد میں چلا گیا مسجد میں جا کر باجماعت نماز ادا کی دعا کے بعد امام صاحب نے بتایا کہ ہم نے مسجد میں نئی مونو موٹر لگوا رہے ہیں اور وضو گاہ کا بھی کام شروع ہے جس کی میں نے کچھ تصویریں بھی بنائی جو آپ دوستوں کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں آج گرمی بہت زیادہ تھی تو میں وقت پر بھی نہیں گیا اور گھر واپس آ گیا گھر آیا تو گھروالوں نے ناشتہ تیار کیا ہوا تھا میں نے پنکھا چلایا اور ناشتہ کرنے لگا اس کے بعد میں آٹھ بجے میں نہا دھو کر دکان پر چلا گیا سب سے پہلے میں نے چھت پر جا کر کبوتروں کو دانہ ڈالا اور ان کی دیکھ بھال کی پھر جا کر دوکان کھول کر اس میں جھاڑو دینے اور صفائی کرنے لگاپھر جب مکینیک آیا تو میں نے اس کو برف لینے کے لئے بھیج دیا اور خود نلکے پر جا کر پانی والا کولر بھرنے لگا آج جمعہ کا دن بھی تھا اور گرمی بھی بہت زیادہ تھی تو اس لیے ہم نے دوکان جلد ہی بند کر دی تھی ادھر آکر میں نے منہ دھویا اور پھر والوں نے مجھے روٹی دی اور میں روٹی کھا کر ٹی وی والے کمرے میں جاکر ٹی وی آن کرکے نیوز سونے لگا ایک بجے میں نہا دھو کر جمعہ ادا کرنے کی تیاری کرنے لگا پھر میں نے جا کر مسجد میں جمعہ کی نماز ادا کی اور پھر گھر آ کر اپنے کمرے میں جا کر آرام کرنے لگا پھر چھ بجے اٹھ کر میں نے وضو کیا اور نماز ادا کرتے کبوتروں کی چھت پر چلا گیا جہاں پر میں نے کبوتروں کو تازہ پانی ڈالا اور پھر مغرب تک میں کبوتروں کی چھت پر ہی بیٹھا رہا مغرب کی نماز میں نے چھت پر ہی ادا کی امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوستوں اور بھائیوں کو میری آج کی ڈائری پسند آئے گی

IMG20230623045317.jpg

IMG20230623045217.jpg

IMG20230623045155.jpg

IMG20230513170755.jpg

IMG20230513170754.jpg

IMG20230513170751.jpg

IMG20230513170750.jpg

Assalamu Alaikum to my friends and brothers of Steam. Assalamu Alaikum. Assalamu Alaikum. How are you all? I hope that all of you are doing well. There is a lot going on at home these days, so I request all my friends and brothers to Do not leave the house when you are at home Use water as much as possible Take special care of children and family members Before starting the diary Happy Friday to all my friends and brothers Today I got up and performed ablution and performed two rak'ahs. After performing Sunnah prayer, he went to the mosque to perform congregational prayer. I also took some pictures which I am sharing with you friends. Today it was very hot so I didn't even go on time and came back home. When I came home, family had prepared breakfast. I turned on the fan and started to have breakfast. After that I took a bath and went to the shop at eight o'clock. First of all I went to feed the pigeons and took care of them. Then I opened the shop and started sweeping and cleaning it. Then when the mechanic came I sent him to get ice and went to the faucet myself and started filling the cooler with water. Today was also Friday and the heat was very high, so we closed the shop early. Washed and then the people gave me bread and after eating bread I went to the TV room and turned on the TV news and went to sleep. And then I came home and went to my room and started to rest. Then I woke up at six o'clock and performed ablution and after praying I went to the roof of the pigeons where I poured fresh water to the pigeons and then I went to the roof of the pigeons until the west. While sitting, I offered Maghrib prayer on the terrace. I hope all of you friends and brothers will like my diary today.

Sort:  
 last year 

Apny bhot achi dairy likhi

marbani bhi

 last year 

Congratulations...!!! Your Post Selected Got Upvote %
By: Urdu Community cruated by @yousafharoonkhan


Join our steemit Facebook page steemit community to promote the steemit all over the world, and keep continue your quality writing content on steemit


image.png

Subscribe URDU COMMUNITY

Quick Delegation Links

50SP100SP150SP200SP500SP1000SP1500SP2000SP

Our mission to promote Steemit in Urdu Community to all over the world
Stay together
Join the Urdu Community with more confidence.
Steem On

Join our steemit Facebook page steemit community

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59304.77
ETH 2534.68
USDT 1.00
SBD 2.41