کبوتروں کو نئی کوٹھی میں چھوڑا

in Urdu Communitylast year

سیٹم کے سب دوستوں اور بھائیوں کو السلام علیکم دوستوں سنو آپ اپ سب کا کیسا حال چال ہے امید کرتا ہوں کہ آپ سب دوست اور بھائی خیریت سے ہوں گے آج صبح سویرے اٹھ کر میں نے وضو کیا اور پھر باجماعت نماز ادا کرنے کے لیے مسجد میں چلا گیا مسجد میں نماز ادا کرنے کے بعد میں نے واک اور پھر واک کے گھر واپس آیا تو ناشتہ تیار تھا میں ناشتہ کرنے لگا پھر میں نے موبائل لیااور اس رات والا پاکستان کے میچ کی جھلکیاں دیکھنے لگا پھر میں نے گھر سودا لے کر آیا اور پھر موٹرسائیکل نکال کر میں دکان پر چلا گیا میں نے جاکر دکان کھولی اور صفائی کر کے کبوتروں کی چھت پر گیا اور کبوتروں کو دانہ پانی ڈالا اور اس کے بعد میں دکان پر آکر بیٹھ گیا پھر میں نے ساتھ والے دکاندار کو چھت پر نئی بنی ہوئی کوٹھیوں پر جالی لگانے کے لئے کہا پھر اس نے پہلے اپنی دکان پر جالیوں کا ایک فریم کیا کیا اور پھر اس کو چھت پر لے جاتا اور کوٹھیوں کے سامنے لگا دیا جب کوٹھی تیار ہوگی تو میں گھر آیا اور منہ ہاتھ دھو کر روٹی کھانے لگا پھر میں نے ٹی وی آن کیا اور اس پر پروگرام دیکھے عصر کی نماز گھر پر ادا کرنے کے بعد میں کبوتروں کی چھت پر جاگ ان پر میں نے کبوتروں کو دانہ پانی ڈالا اور پھر میں نے اور میرے ایک دوست نے مل کر نئے آنے والے کبوتروں کو اس تیار ہونے والی کوٹھی میں چھوڑ دیا تاکہ کھلی جگہ پر کبوتر اچھی طرح پرورش کرسکیں مغرب کی اذان ہوئی تو میں نے چھت پر بھی پانی والی موٹر چلا کر وضو کیا اور نماز ادا کرنے لگا

IMG20230505104432.jpg

IMG20230505104413.jpg

IMG20230505104408.jpg

IMG20230505104349.jpg

IMG20230505104346.jpg

IMG20230505104331.jpg

IMG20230505103948.jpg

IMG20230505090657.jpg

IMG20230505090546.jpg

Assalam Alaikum to all my friends and brothers of Setum, listen to my friends, how are you all? I hope that all of you, my friends and brothers, are doing well. I went to the mosque after praying, I walked and then walked back home, breakfast was ready, I started having breakfast, then I took my mobile phone and started watching the highlights of the Pakistan match that night, then I went home with Sauda. I came and then took out the motorcycle and went to the shop. I went and opened the shop and cleaned it and went to the roof of the pigeons and gave water to the pigeons and after that I came to the shop and sat down. He asked me to install netting on the newly built kothis, then he first made a frame of netting in his shop and then took it to the roof and placed it in front of the kothis. When the kothis were ready, I came home and washed my hands. I started eating bread, then I turned on the TV and watched the programs on it. After performing Asr prayer at home, I woke up on the roof of the pigeons. I left the newly arrived pigeons in this prepared house so that the pigeons could be reared well in the open space. When the Maghrib Adhan was called, I ran the water motor on the roof and performed ablution and started praying.

Sort:  

Hello @abassimit, apka shukria Yaha post krny ka... Ap apni voting CSI ko barhyn jis k Lia apko dusron ko vote krna party ga...

Post information پوسٹ کی معلوماتStatus چیزیں
Plagiarism free
Bot free
Club status#club5050
#steemexclusive
Voting CSI[ ? ] ( 100.00 % self, 1 upvotes, 1 accounts, last 7d )

یہ تصاویر اچھی ہیں لیکن کیوریٹر سے زیادہ ووٹ حاصل کرنے کے لیے مواد کے معیار کو بہتر بنانے کی کوشش کریں اور اپنی پوسٹ کا لنک ٹویٹر پر بھی شیئر کریں۔

these pictures are good but try to improve the quality of the content to receive more votes from the curator and share the link of your post to twitter also.

 last year 

i liked your birds and you wrote very well the thediary, try to visit other members post to gain more reputation thank you so much for sharing your day with us

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66902.20
ETH 3248.49
USDT 1.00
SBD 2.64