Verification Steem SEA Community @trollsoccer

in Steem SEA3 years ago

Halo Semua, Perkenalkan saya lagi ke Steemit untuk pengesahan akaun di Steem SEA, 2 bulan yang lalu saya membuat pos pengenalan di Steemit dan saya membuat satu lagi pos pengenalan untuk pengesahan akaun Steem SEA

IMG20210430133003.jpg

Nama saya Rina Wahyu Muliyana dari Malaysia, senang bertemu anda semua di sini, walaupun pengguna dari Malaysia kekurangan di sini tetapi saya akan tetap bersemangat dan terus berusaha untuk terus membuat kandungan yang berharga di sini, tolong sokong dari anda semua kerana tanpamu Saya tidak dapat melakukannya di sini

Semoga akaun saya dapat disahkan dan dapat menyertai peraduan menarik di Steem SEA

Thanks to : @stephenkendal @steemseacurator @steemcurator01 @kevinwong @anroja who help Steem SEA

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63103.76
ETH 2556.80
USDT 1.00
SBD 2.82