You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sablon T-shirt Steem SEA Kembali Hadir (Tahap ke-8) | 50% Reward to @steem.amal

in Steem SEA3 years ago

Mari kita check Syaratnya
✓ sempat punya Tanda member ⭐ selama 2 hari 😁 Dan saya orang Baru di sini🙏
✓ karena komentar juga post, meskipun saya baru 4 kali posting lewat steem sea, sesungguhnya saya sudah posting ratusan komentar 😁 gak caya? Coba cek postingan masing2 😂
✓ Kenapa saya berhak mendapatkan T-Shirt Steem Sea🤔 apakah karena saya cerewet maka saya jadi berhak dapat t-shirt? Waaaahhh ... Kalau alasan itu bisa bikin para newbies jadi ikut cerewet dan bikin setiap postingan di steem sea beureutöih kolom komentar nya... Lantak Laju kata supporter Persiraja (supporter PSSB Mita cara beuh ✌️)

Ketua @anroja, terima kasih Sudah menyertakan saya dalam daftar calon dhuafa penerima t-shirt gratis 🤣 ukuran M ya✌️dan meunyo Kon mirah pulang péng..lol

Mohon maaf lahir dan batin... Löen memang cangklak bacut, tapi nyan cuma keu meuseunda mantông, bék baper, kheun ju meu kèu-kèu nak mudah ta peuteupat 👌
Sort:  
 3 years ago (edited)

Kalau cut kak alasan utama mendapatkan T-shirt karena sudah menjadi delegator. Yang kami mintakan komen terbaik itu bagi 5 anggota yang beruntung selain 11 nama di atas..👍😀🙏
Can di pok le keubeu neupileh mirah...

 3 years ago (edited)

Pokok jih löen meunyo kôn mirah pulang péng 😂 that jai bajée Itam ngôn abée bak löen 🤦tanyou agak trauma meunan ngôn bajée kunéng

 3 years ago 

Bek kuneng, le that keunong sweeping meunyeu neu soek..🤣

 3 years ago (edited)

Löen han kunéng, trauma😂 tingat keudrou neuh... Galom lheuh ta tiek jaréng aneuk seurideng Kan Neu lakée èungkot laén... Wah ulée aneuk muda, löen préh bantuan dari Lhok nibong dilée, nak mangat kereuja, han ji jak buèt teuh ngôn hapé sahaja

 3 years ago 

😀😀😀🤭🤣🤣🤭
Kalheuh lon peugah, pokok jih kali nyoe beubrat teuingat ke lon neuh ketimbang ke cut bang di rumoh...🤣🤣🤣🤭

 3 years ago 

Tak mungkin 🤣 bila terjadi, siap2 akun ini dormant lagi, yg punya lagi berlutut diatas kulit durian😭😭😭

 3 years ago 

🤣🤣🤣🤣🤣🤭

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63702.19
ETH 2490.35
USDT 1.00
SBD 2.67