Ror Game Uygulaması İncelemesi - Ror Game App Review in Turkish

in INVEN Gaming4 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar,

Steemit'e uzun bir süre ara verdikten sonra , Dünya'yı sarsan hastalık sebebiyle de olsa aranıza dönmekten memnunum.

Bu ayrı kaldığım dönemde Steemit'i inceledim, bayağı köklü değişiklikler olmuş.

Bu değişikliklerin biz kullanıcılar için iyi olmasını diliyorum.

Communities şeklinde grupların olmasını çok sevdim, tabii ki oyunla ilgili community'ye yani inven gaming'e hemen baktım.

Inven Gaming'te en çok ilgimi çeken de Ror Game Uygulaması oldu, çünkü ben zaten zeka ve arcade oyunlarını severim, bir de yorumlar hep olumlu olunca daha çok ilgimi çekti ve sizler için de incelemeye karar verdim.

ror1.PNG

Ror Game Uygulaması 7 MB büyüklüğünde içinde değişik HTML5 oyunlarının olduğu bir uygulama.
Android telefonumuz için https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ziplab.rorgame&hl=en bu linkten indirdikten sonra Google Hesabımızla giriş yapıyoruz, ülkemizi seçtikten sonra hesabımız artık hazır.

ror profil.PNG

Profilimizin olduğu ekranda Dia'larımız var, reklamları izleyerek bunların sayısını arttırabiliriz daha sonra bu dialarımızla günlük sıralama oyunlarına girerek, iyi bir derece alırsak ödül kazanabiliyoruz.

Günlük sıralamalarda diğer oyuncuların adlarını görebiliyoruz. (Tabii ki onlar da bizi görebiliyor)

Sizlere örnek olarak Block Breaker oyununu gösteriyim, tipik arcade oyunu, Block Breaker gibi çok sayıda arcade ve puzzle oyunu da mevcut.

block.PNG

block2.PNG

block3.PNG

Sonuç olarak Ror Game, işe giderken, okulda, yolda, arkadaşınızı beklerken hoşça vakit geçirebileceğiniz çok sayıda oyun içeriyor.

Sadece 7 MB. olması da büyük avantaj.

Kontrol etmenizi öneririm.

Sort:  

This post has been rewarded by the Steem Community Curation Project. steemcurator02(#communitycuration02)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62260.20
ETH 2431.98
USDT 1.00
SBD 2.64