Animal Crossing New Horizons

in INVEN Gaming4 years ago

Bugün değerlendireceğim oyun oldukça ilginç.

Öncelikle aşağıdaki yazımı okumanızı rica ediyorum.

animal1.jpg

Şehir hayatından iyice sıkıldım. Bu durumu yaşayan bir çok kişi gibi bende doğa ile içiçe olabileceğim, daha basit bir hayat sürmek istiyorum.

Geçenlerde bu konu ile ilgili bir acenta buldum. Böyle bir acenta olması gerçekten ilginç ama sanırım yeni hayatıma yelken açmakta bana yardımcı olabilecekler.

animal4.jpg

Kesin kararlıyım bavulumu toplayıp, bu şehir kalabalığından uzaklaşacağım

Yeni hayatma başlayacağım bu yer biraz ıssız.

Balık tutabileceğim akarsu ve meyve ağaçları dışında pek bir şey yok gibi.

Benim haricimde 2 kişi daha var ve acenta yetkilileri var tabi ki.

animal5.jpg

Bu süreçte yanlnız olmayacağım için memnunum.

Basit bir çadırda kalacağım ama yine de kararımdan dönmeyeceğim.

Adadaki ilk günlerim sakin geçiyor, balık tutuyorum, meyve topluyoruum ve ada halkına yardım ediyorum.

animal6.jpg

Acentanın sahibi Tom Nook kendi evimi de yapabilecğimi söyledi. Ancak bunun için 100 000 Bell'e ihtiyacım var ve benim sadece 100 Bell'im var. Topladığım meyveleri, balıkları satarak para biriktirmeye çalışıyorum. Benimle birlikte gelenler hemen evlerini yapmaya başlamışlar bile. Ağaçları kesip satsam biraz daha para kazanabilir miyim acaba?

Evet bu oyazdıklarımı okuduysanız Animal Crossing New Horizons adlı ilginç oyunun hikayesini anlamışsınızdır.

animal7.jpg

Online ve yerel saatimizle oynuyoruz, amacımızı az çok anlamışsınızdır.

Oyun bir süre sonra bağımlılık yaratıyor ve sık sık adanızda neler olduğuna bakmak için giriyosunuz.

Sort:  

This post has been rewarded by the Steem Community Curation Project. steemcurator02(#communitycuration02)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62205.55
ETH 2397.85
USDT 1.00
SBD 2.50