You are viewing a single comment's thread from:RE: [스팀잇 재단에 질문을 해주세요] 밋업 in 부산: 2/4(토) "나의 꿈, 스팀잇의 가치"View the full contextView the direct parentsupport-kr (74)in SCT.암호화폐.Crypto • 3 years ago 소숫점님 정말 감사드려요~~