You are viewing a single comment's thread from:RE: 스팀 왜 하시는지 ?View the full contextView the direct parentsteem-agora (86)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago 저는 저일을 어떻게 감당하려고 그러지 하는 생각을 했었습니다.