You are viewing a single comment's thread from:RE: 오늘도 나쁜 생퀴 이야기View the full contextsindoja.sct (58)in SCT.암호화폐.Crypto • 6 years ago '쥐를 잡자 쥐를 잡자 찍찍찍' 이라는 노래가 떠오르네요