Otwarty list do @emsonic # Comedy show

in Threespeak4 years ago

▶️ Watch on 3Speak


Nagranie nie ma na celu obrażania nikogo! Powstało z mody jaką zauważyłem ostatnio😀


▶️ 3Speak

Sort:  

@tipu curate 5

Posted using Partiko Android

Nie żałuje sobie :s

Mordo. Ja nie chciałem tego. Ale kiedy instalujesz Rayman Forever to musisz podpisać pakt o swojej duszy. Ja na pewno Raymana nie przejdę więc muszę ze względu na pakt nagrywać teraz wideo na steemit a cała kasa i tak idzie do ludzi z góry (to chyba iluminaci) na siłownię wrocilem bo się ich boję a dzięki ćwiczeniom jestem bardziej pewny siebie. A co do tego projektu na razie nie mogę powiedzieć ale już zmuszają mnie do CZEGOŚ. POZDRO

Posted using Partiko Android

Siła👊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 63624.94
ETH 3481.95
USDT 1.00
SBD 2.54