Kapalo

in Threespeak5 years ago

▶️ Watch on 3Speak


Gam ... Eu Gam ...."
"Nyoe Pat Loen Nek ..."
"Keuno Kajak Bak Nek Kah Siat
Keuno Kabloe Bakoeng Siat
Hawa Kei Keu Bakoeng"
"Boeh Kajeut Nek"

Kapalo ... Kapalo Palo
Pue Yang Nek Yu Bloe Uloen Katuwoe
Loen Bloe Bakoeng Nek Kadang ubat Gigoe
Meunan Loen Puwoe Loen Neuseurapa

Kapalo Nek Kapalo Palo
Pue Yang Nek Yue Bloe Han Kutupu Bloe
Loen Bloe Bakoeng Nek
Kadang ubat Gigoe
Meunan ku Puwoe nek Uloen Neutampa

Tuloeng Nek Ka Hanjet Loen Celakalah
Leupah Leu Motoe Nek Bak Jalan Raya
Meu'ah Nek Peumeu'ah Cucoe
Nyoe Gara Gara Si Bajoe
Loen Kadijoek Ganja
Kapalo Nek Kapalo ...

=== Musik ===

Watee Bunoe, Kuneuk Jak Mubloe
Leumah Si Bajoe Nek Teungoh Meu Ganja
Uloen Di Heui Nek Laju Loen Peutoe
Uloen PIH Sahoe Nek Keugura Gura

Mata Sayue Nek Loen Ngieng Si Bajoe
Kadang Meucawoe Nek Bak Peugah Haba
Teuma Uloen Nek Lagee Meulumpoe
Atra Nek Yue Bloe Ku Tupue Hana

Kapalo Nek Kapalo Palo
Pue Yang Nek Yu Bloe Uloen Katuwoe
Loen Bloe Bakoeng Nek Kadang ubat Gigoe
Meunan Loen Puwoe, Loen Neuseurapa

Kapalo Nek Kapalo Palo
Pue Yang Nek Yue Bloe Han Kutupu Bloe
Ku Bloe Bakoeng Nek Kadang ubat Gigoe
Meunan Ku Puwoe Nek Uloen Neutampa
Kapalo Nek Kapalo Palo ...

"Piep Lom ... Ka Kupeugah, Bit Bit Kah
Hana Kapateh Haba Nek Tu Keuh
Ka Kupeugah Bek Ka Meungon Ngon Si Bajoe
Mantoeng Chit Ka Meungon, Bit Bit
Kureung Aja ..."

Mata Mirah Ulei Sang Beukah
Leumah Bang Dolah Nek Loen Pikee Raja
Leumah Cangguek Nek Loen Pikee Gajah
Leumah Boh Panah Nek Loen Pikee Buya

Leumah Motoe Nek Loen Pikee Kotak
yang Ulei Botak Nek Loen Pikee Bola
Leumah Batee Nek PIH Uloen Sipak
JiBeudoh Seungkak Nek Loen Kliek Meu'a sebuah

Kapalo ... Kapalo Palo
Pue yang Nek Yu Bloe, Uloen Katuwoe
Loen Bloe Bakoeng Nek Kadang ubat Gigoe
Meunan Loen Puwoe, Loen Neuseurapa
Meu'ah Nek, Peumeu'ah Cucoe

"Nek Meu'ah Nek Beh
" Hana Meu'ah Meu'ah Keunoe
Meunyoe Lagenyan, Bit Bit Kureung Aja "
" Nek Sigoegoe Nek "
" Hana Sigogoe Keunoe troeh kanto
gob gob gob meucut cuet "
:))


▶️ 3Speak

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55