Predstavljanje

in #history7 years ago

Pisaću na srpskom. Za sada nisam primetio da je neko predstavio sebe na ovom jeziku, pa, eto, možda ja budem prvi u tome. O ovom veoma interesantnom sajtu sam čuo preko određenih vlogera sa yt-a, i zaintrigirao sam se i mislim u sebi, što da ne i napravio sam nalog.
Ukratko o sebi: profesor sam istorije u 2 srednje škole. Završio sam filozofski fakultet u Novom Sadu i posedujem diplomu - master-istoričar. Zadovoljan sam svojim poslom, volim ono što radim i ne gledam isključivo samo zaradu.
Kod svojih učenika pokušavam da u njima probudim interesovanje za istorijom, za njihovim korenima. Smatram da je istoriju znati - veoma bitno, ali ne u sitna crevca. Treba da znamo ko smo i šta smo. Ukoliko to ne znamo - onda ne vredi ništa.
Pored istorije, volim IT svet i sve što je vezano za njega. U poslednje vreme sve više čitam i informišem se o kriptovalutama i o tome koliko one zapravo mogu da promene svet u kome živimo. Papirni novac koji koristimo svaki dan, za mene nema veliku vrednost, barem ne bukvalnu vrednost, jer mislim da svi dobro znamo odakle dolazi taj novac i ko to sve kontroliše. Ne želim nikoga da kritikujem, niti ću o tome pisati.
Zanima me kriptovaluta i njeni limiti, zapravo, polako shvatam da su kriptovalute ne samo budućnost, već i sadašnjost.
Ljudi nisu upoznati dovoljno sa kriptovalutama i misle ukoliko to nije fizički opipljiv novac, da onda i nema neku vrednost. Pogledajmo samo primet Bitcoina.. Mnogi su ga osporavali, a šta se sad dešava.
Nije Bitcoin jedina interesantna valuta. Postoji mnogo kriptovaluta koje će tek da stupe na veliku scenu.
Otvoren sam za sve kritike, kako pozitivne, tako i negativne, za nova poznanstva, a i za razne diskusije.
A za početak, evo jedne slike sa porodicom. :)
prva slika.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57929.49
ETH 2354.05
USDT 1.00
SBD 2.44