Në fakt në situatën e koronës

in #hhss2 years ago

Sot dita ime ka shkuar normalisht do të shpjegoj gjithë ditën se si ta kaloj ditën time.

Në fakt sot zgjohem në orën 7.34 të mëngjesit pas zgjimit, para së gjithash, thjesht ndaloj ndërprerësin e kondicionerit dhe marr furçën me paste dhe filloj larjen e dhëmbëve.

Për të përfunduar këtë detyrë larëse duhet të shkoj në tualet dhe pasi të përfundoj do të kthehem në dhomën time, edhe pse nga dhoma e banjës distanca 50 mtr.

Nga mensja duhet të shkoj për mëngjes, si mëngjes ha një bukë me perime dhe e përfundoj mëngjesin me një filxhan çaj të kuq.

Pasi përfundova mëngjesin, u ktheva në dhomën time dhe hapa kompjuterin tim dhe pakësova këngën dhe editova një video të kafshëve për kompozimin e "world of xpilar"

Pas redaktimit, pashë një film, emri i të cilit është Advengers Fundi i lojës, kur filmi përfundon, atëherë ora ishte 12:49 pasdite ishte koha e drekës.

Më duhet të shkoj përsëri në mensë për drekë dhe pasi mbarova drekën u ktheva dhe luaj një këngë me volum të shkurtër dhe duke pushuar, sepse në këtë situatë Corona nuk kisha më punë kështu që më duhet të pushoj.

Kur është ora 17:32 unë dhe shoku im do të ecim, ne ecim si 1:30 orë dhe u kthyem në dhomën tonë dhe pimë çaj me biskit.

Në fakt në situatën e koronës dhe bllokimit, pa ato detyra nuk kam punë tjetër.

Btw...ishte ditari im i ditës për sot, do ta ndaj përsëri Tommrow. Qëndroni në shtëpi të sigurt me familjen tuaj, kalofshi një ditë të mbarë.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60308.44
ETH 2640.77
USDT 1.00
SBD 2.54