şiir

in #heval216 years ago

Kulaklarımı kabartmış kendi sessizliğine bürünmüş bu toprakların sesini dinliyorum , Devrim kelimesinin sesini her hücremde hissediyorum , Adeta her baskıya her zulme dur diyenlerin ülkesi burası . Her kavgada her zulümde devrim bayrağını taşıyanların ülkesi burası ,bu ülkeyi tanıda konuş yiğidim , haydi vakit kalmadı giyin kuşan yakındır kavgamız ! yakındır devrim . Yenilgiye taviz yok zalime şans vermek bize yakışmaz şehitlerimizden utanıyoruz , bize emanet edilen devrim bayrağına ihanet yakışık kalmaz ! Yiğidim kendi topraklarımızda mülteci olmak ne büyük bir kabus Yiğidim hayal etmek bile kötüyken yaşamak nasıldır acaba ? ? haydi kalk o zaman sende dur de bu zulme sende alnından vur zalimin sende kus öfkeni cellada sende kus öfkeni cellada .... azadi

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58389.55
ETH 2482.59
USDT 1.00
SBD 2.38