Storstädning och ommöblering

in #hem7 years ago

Här kommer en repris på det jag skrev nyss som försvann.
Jag har flyttat en soffa själv. Egentligen var den för fet för att kunna komma ut genom dörren men den har ju kommit in så det måste gå. Jag höll på rätt länge och till slut så lyckades jag baxa ut den. Annat var det förr när barnen var små. Dom var inte gamla när dom lärde sig att stoppa tjocksockar under möblerna så vi kunde dra dom dit de skulle. Nu ska jag bara flytta ett hörnskåp sedan får det räcka för idag.

I vardagsrummet skulle vilja ha en annan soffa som man kan använda som säng. Jag har börjat planera in sängplatser inför julen. Barnen kommer hem. Det känns jätteroligt att fylla huset igen.

Sort:  

Jag lärde en kompis knepet med sockar under hörnen här om dagen :)
Ska bli jättekul att få en jul hemma igen!

Congratulations @sonjabjork! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post
You got a First Vote
Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57558.50
ETH 2437.62
USDT 1.00
SBD 2.35