You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hej steemit! Jestem Adrian :)

in #hello6 years ago

Witaj na Steemit! :)

Ja również tańczyłem hip-hop, przez 9 lat ale teraz jestem na studiach i musiałem zrobić sobie przerwę.
Kryptowalutami interesuje się nie wiele dłużej od Ciebie, bo od lipca. :)
Skoro masz zainteresowania takie jak taniec, muzyka czy kryptowaluty to porozglądaj się po platformie żeby zobaczyć jak ludzie tworzą swoje treści, zbierz inspiracje i pisz o tym co Ciebie interesuje najbardziej.

Pozdrawiam!

Sort:  

Tańczę już prawie 7 więc prawie, prawie. Muzyka też mnie interesuje, bardziej tworzenie jej np. tworzenie popping mixtape music, ale to odłożyłem to na drugi plan i traktuje to jako hobby. Myślałem również o tworzenie takich mixtape,ów i wstawianie ich na Dtube ale nie wiem jak to jest z prawami autorskimi. I czy np. zrobię taki mix, wstawie na DTube, i dam w opisie linki do oryginałów nie będę miał jakiś problemów?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 63968.11
ETH 2756.38
USDT 1.00
SBD 2.66