Ingenting stort i verden har noen gang blitt oppnådd uten lidenskap. (Georg Hegel)

in #hegel4 days ago

Det er vanskelig å få til noe hvis du ikke har lidenskap. Akkurat nå føler jeg meg ikke så lidenskapelig opptatt av å skrive en artikkel, og jeg vil heller bare legge meg ned i sengen min og lese Jack Reacher-boken min. Men, jeg antar at det fortsatt er en lidenskap i meg, fordi jeg fortsatt gjør min daglige oppgave og "jobb", fordi jeg tror på noe og fordi jeg har en lidenskap for saken.

_ae2126dc-6326-4adb-b5c6-14cee33d639b.jpeg

Og til slutt, hvis du har en lidenskap og fortsetter å jobbe og holder holdningen din riktig, så vil det gi resultater og en høst. Selvfølgelig handler en lidenskap også om å nyte og elske det du gjør, og hvis du elsker noen med lidenskap, så er det ikke vanskelig og det føles ikke som å lide hvis du må være sammen med personen og bruke tid på det person. Men selv om du brenner for å trene, kan det hende du har noen dager hvor det føles vanskeligere, og da må du være forpliktet til saken, selv om du føler noe annet.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67467.65
ETH 3470.01
USDT 1.00
SBD 2.71