cep telefonunu kilit ekranı olmadan kullanan insan

in #hede-io6 years ago

cep-telefonu

dünya'nın en iyi kalpli insan listesinin başında gelir.
herşeyi orta da olup korkacak yada gizleyecek birşeyim var mıdır düşüncesine bile girmez.
kafası her zaman rahattır kendilerinin

malesefki kendi telefonumu 4 ayrı kilitle kullanıyorum....
özeniyorum o kişilere


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about cep telefonunu kilit ekranı olmadan kullanan insan.

Sort:  

O insanın benim. Herkes soruyor hiç mi özelin yok arkadaşım? hiç bir şey saklamıyorsun? Hayır illa gizli kapaklı mı olmak lazım. Kasmamak lazım bu kadar hayatı :)

seni tebrik ediyorum bu konuda @fidofinans, aslında haklısın kardeşim göz önünde olan şeyi kimse görmez derler buda bi taktik :D

:D kesinlikle haklısın...

üstad bekar mısın :D

Evet kardeşim, evlilik mi teklif edeceksin :D kabul ediyorum..

haha şansına küs üstad o kapı kapandı :D telefona şifre koymama rahatlığı bekarlıkla açıklanabilir bir şey o yüzden sordum :)

Ben bekarım ama şifreli kullanıyorum :D yoksa hatunların birbirinden haberi olur 😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63156.23
ETH 2560.33
USDT 1.00
SBD 2.83