tsigalko okoronkwo

in #hede-io6 years ago

tsigalko okoronkwo zamanın inci sözlüğünün eski yazarlarından biri olup üniversite hayatını anlattığı nasıl p** oldum anlatıyorum isimli hikayesi ile gönüllere resmen taht kuran bir isim . kendi anıları ve günlüklerinde ki notları sayesinde üniversite hayatını baştan sonra yüzlerce sayfa şeklinde internet ortamına aktardı ve inci sözlüğün en efsane yazarları arasına girdi .
benim onu keşfetmem ise arkadaşımın önerisi ile oldu ben keşfettiğimde yazısı çoktan bitmişti ama baştan sona ufacık telefon ekranında yüzlerce sayfa yazıyı okumuştum . şu an üniversiteden ebru adlı kız arkadaşıyla evli ve bir kızı var tsigalko abimizin :) demek ki samimi ve içten yazılınca bazı şeyler gerçekten güzel olabiliyormuş .


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about tsigalko okoronkwo.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47