forex

in #hede-io6 years ago

stock-photo-forex-word-cloud-concept-on-white-background-426366049.jpg

dünyanın muhtemelen en büyük piyasası olan forex piyasasının aslında en büyük riski kaldıraç sistemi. 100 usd ile 10000usd'lik işlem yapabilmenize olanak tanır bu sistem ama risk alabileceğiniz miktar 100usd'nizdir. eğer belli bir risk seviyesinin altına düşerseniz sistem pozisyonunuzu otomatik kapatır. kar oranınız risk oranınızla doğru orantılıdır.

image


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about forex.

Sort:  

Yazınız için teşekkürler ama yetersiz bir yazı olmuş.Forex gibi büyük bir yatırım alanında daha geniş araştırmalar yaparsanız daha yararlı işler çıkaracağınızı umuyorum iyi günler ,bol çalışmalar:)

açıkcası çok fazla vaktim olmadığı için bu kadar kısa yazdım. bir ara fırsatım olursa daha geniş ele alırım. ilginiz için teşekkür ederim.

gelecek yazılarınızı sabırsızlıkla bekliyorum kolay gelsin:)

teşekkürler

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 63524.02
ETH 3069.67
USDT 1.00
SBD 3.84