Konsantrasyonunuzu Nasıl Topluyorsunuz?

in #hede-io5 years ago (edited)

images (10).jpeg
Çok merak ettiğim ve acil olarak cevabını bulmam gereken soru.


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about konsantrasyonunuzu nasıl topluyorsunuz.

Sort:  

hocam keşke buraya sorsaydınız acayip cevap gelirdi. dikkatimi toparlamak benim için de ciddi bir problem. önemli bir işse kendimi o işin önemine inandırmaya çalışıyorum. belki telefon vb uyarıcıların kapatılması da faydalı olabilir.

Buranın varlığını unutmuşum 😅 Steem postu olarak paylaşmadan sorabilir miyiz acaba? Yolu var mıdır? Hocam ben işe kendimi inandiriyorum ama başlangıcını yapamıyorum. Eskiden biriyle ders çalışırdım. Üniversiteyi böyle kazandim, yatay geçişi bu yöntemle yaptım. Ve şimdi böyle beraber çalışabilecek insan bulamadım. Çok zorlayıcı oluyor maalesef.

sanırım yok dostum. steem ile giriş yazıyor. yani birine güvenmek güzel ama insan hayatının birçok hatta çoğu zaman her noktasında birini bulamıyor. Bence kendini bu fikirden uzaklaştırarak başlarsan bu işi ben yapacağım dersen bence daha faydalı olacaktır. Hem zaten yanlız değilsin ki sen başladıktan sonra takıldığın noktalarda internette sana yardım edecek milyonlarca insan var :) bu şekilde düşün. Hem ben başardım düşüncesi de eminim insanı motive eder. Nasıl başlayacağım diye düşünmektense direk başla zaten sonrasında yolun ister istemez şekilleniyor.

Bir şey daha ekleyim. Ne öğrenmek istiyorsan video tutorial ile başlamayı dene o zaman sanki karşılıklı etkileşim gibi oluyor. Hatta bundan zevk bile alıyorsun anlatanın tarzına bağlı olarak.

Hocam ben hayatımın büyük bir kısmında maalesef kullanmadım dediğim yöntemi. Bu benim icin kendimi keşfetmek gibiydi. Birini mutlaka bulurdum. Yakında bulacagima da eminim ama şimdilik elimde var 0:)

Hocam dersler hemşirelik alan dersleri olduğu için ve hocaların öznelligide girdiği için araya sadece o hocadan ders alanlarla çalışıyor. Yatay geçiş yapınca daha iyi anladım bunu. Hoca ne isterse onu bilmek daha doğru üniversitede not almak isteniyorsa:)

Şu linki incelersen belki işine yarar. Ya da bu na bakabilirsin

Şu video kanalında da hemşirelik okuyan birinin hazırladığı video dersleri var. bakmanda fayda var diye düşünüyorum

Çok teşekkür ediyorum hocam gönderdiğiniz yazıları şimdi okuyorum🙏 Hocam videolara göz attim da arkadaş bir üst sınıfın derslerini anlatmış 😅 sağolun, bana zaman ayırdığınız için hakkınızı nasıl öderim bilmiyorum🙏

estagfirullah dostum sen derslerine odaklan, o bana yeter :) kolay gelsin

Eyvallah hocam.insallah o gunleride göreceğiz. Motivasyon videolarida işlemiyor, sanki +9 motivasyon videosu savar kalkan var😂😂

Bunu paylaşmak bile itici dururken ikinciye paylasmam ayıp olur sanıyorum😥 Twitter ve Instagram kullanıyorum oralarda da sordum bakalım gelecek cevapları çok merak ediyorum

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64513.89
ETH 3155.04
USDT 1.00
SBD 4.00