alkıbol

in #hede-io6 years ago (edited)

hede'de aklıma gelmeyecek başlıklarla karşılaşıp şaşırıyorum, onlardan biri de bu. verilen örnek, oyunu anlatmaya uygun olmasına rağmen sorular asla bu kadar kolay olmuyordu. bu yüzden başka orijinal örnekler bulmaya çalıştım. google'da ve internet archive'da zihnisinir.com'un eski sayfalarında arama yaptım. yine de pek bir şey bulamadım. ekşi sözlük'teki şu örnek güzel mesela: "dökülensusesipatsubayı"

alkıbol dışındaki yarışmalardan bir diğeri de katlabul idi. haftalık tüm soru çeşitlerinden cevaplayabildiklerimizi gönderir ve puanlara göre yapılan en iyiler listesine girmeye çalışırdık. normal posta yolu ile gönderdim mi hatırlamıyorum ama e-posta dönemlerinde katılmıştım. şimdi keşke şebek dergilerini sakladığım gibi h.b.r maymun'ları da saklasaydım diyorum.

bu da böyle bir anımdır.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about alkıbol.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63178.17
ETH 2581.50
USDT 1.00
SBD 2.71