İkizler Burcu

in #hede-io6 years ago (edited)

zodyak’ın 3.burcudur.21 mayıs-21 haziran tarihleri arasında doğanlar ikizler burcudur. yönetici gezegeni merkür’dür. hava grubuna ait bir burçtur. değişken bir yapıya sahiptir. meraklıdır, öğrenme isteği fazladır. gazeteciler, siyasetçiler, yazarlar bu burçtan çıkabilir. entelektüel bir yapıya sahip olurlar. mantıkları ile hareket etmeyi severler. genelde çok konuşurlar. enerjik bir yapıları vardır.

imagesYTG3NJ4L.jpg
GÖRSEL

erkekleri oldukça esprili olabilir. birçok işi aynı anda yapabilirler. yemek pişirirken, evi de süpürebilirler. pratik bir zekaları vardır. leb demeden leblebiyi anlarlar. siz daha konuyu bitirmemişken onlar başka konuları konuşuyor olabilirler. duydukları kulaktan dolma bilgiyi öyle bir ustalıkla anlatırlar ki işin uzmanı sanabilirsiniz. kitap almak için yola çıkıp kanepe alarak eve dönebilirler. bu burcun erkekleri çapkın olabilir. Bu burcun insanlari çekici bir görünüme sahip olduklarından çevrelerinde her zaman onları beğenen insanlar olacaktır. ikizler burcu özgürlüklerine düşkün olur ve fazlaca kısıtlamaya gelemezler. ikizler burcu ile birlikte olan bir kişi onun bu değişken yapısına ayak uydurmalı ve hayatın tüm renklerinden tatmak isteyen yapısını saygıyla karşılamalıdır. ikizler burcu akciğerlerine dikkat etmelidir. soğuk algınlığına sık sık yakalanabilirler. riskli sporları da sevdiklerinden dikkatsizlikleri onların başına olmadık işler açabilir.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about ikizler burcu.

Sort:  

Güzel bir seri oluyor. Tebrik ederim :)

Tesekkürler.sırayla ilerliyoruz bakalım:)

benim burcum🙆‍♀️
aşağıdaki kısımda erkekler diyor ama genel olarak tüm ikizler burcunu kapsıyor olmalı:)

Ben erkeklerinin ayrica capkin oldugundan bahsetmistim.Diger kisimlar genel anlatim.yanlis mi anlasiliyor yoksa düzeltme yapiyorum simdi:) dogum gunun kutlu olsun bu arada gecti mi bilmem ama yakinda da olabilir sanirim...

erkekleri oldukça esprili olabilir.

'den sonraki cümleler sadece erkekleri anlatıyormuş gibi geldi bana:)
ama genel olarak tüm ikizler burcunu kapsıyor demek istemiştim:)

burçlara fazlasıyla ilgim var ve bu yazınızı bekliyordum:)

teşekkür ederim benimki haziranda🎈

Güzel bir yazı ! Ben yengeç burcuyum ... Yengeç ile ilgili post yazacakmısınız ?

Sırada yengeç var:)

Sizi takip ediyorum olacağım ...

giphy (13).gif

benim burcum :) guzel bir makale okurken mutlu oldum :)

Benimde sevdiğim birçok insan bu burçtan.akıllı insanlar çıkıyor.sevindim @budajored:)

Bir başak olarak Eylül ayı yorumların için Eylül'e kadar beklesem mi :)

Yok arkadaşım ben seni o kadar bekletemem...🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 57254.26
ETH 2887.51
USDT 1.00
SBD 3.60