Tess Gerritsen Kimdir?

in #hede-io6 years ago (edited)

polisiye-gerilim kitapları bulunan amerikalı kadın yazar. yazarlıktan öncesi asıl mesleği doktorluk olan tess gerritsen, kitaplarını çoğunlukla tıbbi açıdan yazmaktadır.

açıkçası çok fazla teknik terim bulunan kitapları yazarların beceriksizliği yüzünden sevmem, sanki bir ansiklopedi okur gibi roman okumamıza ve hikayeye bağlanmamızı engeller bu şekilde bir anlatım. tess gerritsen ise her kitabı tıbbi konuda çok fazla terim içerse bile bunu okuyucuya o kadar güzel aktarıyor ki kitabın hiçbir yerinde sıkılmayıp, akıcı bir şekilde okuyabiliyorsunuz.

tess gerritsen abd’nin san diego kentinde doğdu. stanford üniversitesi’nde antropoloji konusunda lisans yaptı, kaliforniya üniversite’nden tıp diploması aldı. new york times’ın çoksatanlar listesine giren hasat ile tıbbi gerilim romanları yazmaya başladı.

10-18 mart arasında düzenlenen cnr expo kitap fuarında, bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine yazara ait 8 tane kitabı da aldım. cerrah ve kemik bahçesi kitabını okudum, hasat kitabını ise şu an okumaktayım. cerrah kitabına tek kelime ile bayılmıştım, kemik bahçesi de zamansal örgüsü ilk başlarda beni yorsa da kitabın ortalarında çok heyecanlı bir hâl aldı.

görsel kaynak


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about tess gerritsen.

Sort:  

@kusadasi ve ekibiyle birlikte @try-market 'in düzenlemiş olduğu küratör projesi için yazınızı değerlendirdim ve oylama için önerdim, tebrik ederim :)

Discord kanalımıza davetlisiniz. Sanırım gelmiştiniz ama yine de link bırakmakta fayda var.

Ödüllü Proje 29 devam ediyor :)

Bu bayanın kitaplarını popüler roman kategorisinde görüp okumayanlar, küçük görenler var. Halbuki çok iyi bir yazardır.

Jane Rizolli serisinin tamamını okudum. Söylenecek laf yok. Muhteşem bir seri.

İkiz Bedenleri almışsındır umarım. :)

Mavi kapaklı bir kitabı vardı; adını hatırlamıyorum. Onu da almamışsındır diye umut ediyorum. :)

Bu arada #tr etiketinin yanında #edebiyat etiketini kullanarak tüm edebi paylaşımlarınızı yapabilirsiniz. Böylece @edebiyat ve @sahinadm hesaplarından oy ve resteem alırsınız. Ayrıca yeni açtığımız discord kanalımıza gelmeyi düşünebilirsinizsiniz. Edebiuat etkinlikleri ile eğlenceli vakit geçirirsiniz. https://discord.gg/w3DGNCH

Sevgiler. @eyupyusuf

İkiz Bedenleri daha alamamışım maalesef. Elimdeki Tess Gerritsen'e ait kitaplar bittiğinde kalan tüm kitaplarını da alıp, okumayı düşünüyorum.

Mavi kapaklıdan kastınız Buz Gibi Soğuk kitabı mı? Hangisi bilmiyorum fakat neden almamam gerektiğini de açıklarsanız sevinirim :)

Edebiyat ile ilgili içeriklerime Türk kullanıcıların daha rahat ulaşması için #edebiyat etiketini kullanabilirim. Öneriniz için teşekkürler.

Sanırım o kitaptı evet, Buz Gibi Soğuk. Diğer kitaplarına göre daha aşağı kalır yanları var; o yüzden dedim. Özel bir sebebi yok. :)

#edebiyata katıldığınız için tüm #tr topluluğu adına teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59238.58
ETH 3176.28
USDT 1.00
SBD 2.45