You are viewing a single comment's thread from:

RE: Byteball Airdrop!!

in #hede-io6 years ago (edited)

Merhaba @queqtra,

İçeriğiniz entry yapısına uymadığı için Hede.io üzerinden kaldırıldı. Tanım nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız bu gönderiyi okuyarak bilgi sahibi olabilirsiniz.

Cümle yapılarının bozukluğundan anladığım kadarıyla da hali hazırda bir yazıyı translate yardımıyla çevirmişsiniz. İntihal, çeviri yapılsa bile belirtilmeli. Kopya içeriğin yasak olduğunu bildiğinizi düşünüyorum...

Kuralları detaylıca incelemek için ise bu yazıyı okumanızı öneririm. Sorularınız olursa bize bu yorum altından sorabilirsiniz.

Hede.io Moderator

Sort:  

entry yapısına uymamasınının sebebi hede.oida kodların inaktif olması. Translate yardımıyla çevirmişssiniz diyerek iftira atmayınız.

Tanımın olmaması kodlarla alakalı bir durum değil, sizin tercih etmemeniz ile alakalı bir durum.

İftira attığım bir durum da yok, cümle yapınızın bozukluğuna dayanarak çeviri yardımıyla paylaşımın yazıldığını düşündüm. Belki intihal değildir, Türkçeniz de bozuk olabilir, bilemeyeceğim.

airdrobu bilen herkesin(ki herkes biliyor) takip edeceği adımlar bir bir yazıyor siz anlamıyorsanız yapacağım birşey yok

Paylaşım yaptığın projenin kurallarına uymadığın için ben özür dilerim o zaman, ne diyeyim ki sana artık.

kurallar katı ve anlatım bozukluğu olduğunda suçlanıyorum :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66244.62
ETH 3320.00
USDT 1.00
SBD 2.70