Kara Şövalye Dönüyor - Çizgi Roman İncelemesi

in #hede-io6 years ago (edited)

frank miller tarafından yazılan ve çizilen, dünyanın en çok satan batman çizgi romanı. çizgi roman, ilk basım tarihi 1986 olmasına rağmen çıkmasını sağlayan arka ekip ve ortada bulunan hikaye sayesinde günümüzde bile popüler halde.

hikaye batman’in 60 yaşına merdiven dayadığı ve 10 yıldır onu kimsenin görmediği bir gotham’da başlıyor. gotham ise batman’in en büyük düşmanlarının ortalıkta olmadığı bir dönemde olmasına rağmen kendilerine mutantlar diyen bir çete yüzünden sefil halde. batman ise bu 10 yıllık bekleyişe sonunda dur der ve şehrininin suçtan arınması için elinden geleni yapar.

konuyu spoiler vermeden en basit bu şekilde anlatabilirdim sanırım. okuduğum en iyi çizgi romanlardan biri olduğunu söyleyebilirim. koyu bir batman hayranı olarak ilk defa bir suçlunun neden batman’den korkması gerektiğini derinden hissettim. çizimler ve hikaye tek kelimeyle mükkemmel.

2015 yılı itibariyle, resmi bir şekilde jbc yayıncılık tarafından dilimize kazandırılan bu çizgi roman toplam 224 sayfa. sanırım en uzun sürede okuduğum çizgi romandı. bunun en büyük nedeni ise okumaya başlamadan önce çok güzel bir çizgi roman okuyacağım beklentisi üzerimde olduğu için, her sayfayı, yavaş yavaş, tabir caizse sindirerek okudum.

görsel kaynak


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about kara şövalye dönüyor.

Sort:  

Evet, genel olarak çok beğenilen animasyonu da mevcut. Ben daha izlemedim, bilgi sahibi olmadığım için yazıya eklemedim fakat en yakın sürede izleyeceğim.

Katkın için teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65862.35
ETH 3444.22
USDT 1.00
SBD 2.68