Hede.io Nedir?

in #hede-io6 years ago (edited)

uzun zamandır ekşisözlük'ü incelemiş fakat katkı yapmamış biri olarak amacını ve kullanıcıya sunduklarını çok beğendiğim platform.

ekşisözlük'ü uzun zamandır takip ediyorum. okuduğum bir kitap olduğu zaman kitap hakkında başkalarının fikirleri, kitabın yazarı hakkında başkalarının düşünceleri, gündem hakkında bir konuda sözlük yazarlarının katkıları... genel olarak sözlük'ü takip ederken bu konulara özellikle ilgi gösteriyordum. fakat sözlük'ü incelerken yazarların birçok konuda şikayeti olduğunu gördüm; ilk yıllarda özgürce fikirlerini belirttikleri sözlük onları birçok konuda kısıtlıyordu, yazarların siteye sağladı bilgi birikimi çok fazlaydı ve yazarlara belli bir ücret verilmesi gerektiği konusu sık sık gündemdeydi. ekşisözlük'ün yan platformu ekşişeyler'de ise yazarların yazıları derlenip blog yazısı haline geliyordu. ekşi'de yazarlık yapsaydım, katkı sağlasaydım şikayet olarak nitelendirecek şeyleri belirtirdim fakat buna pek hakkım olduğunu sanmıyorum onun için size gözlemlediğim belli başlı şeyleri yazdım.

hede-io diğer sözlüklerde yazar olan kişilerin şikayetleri ve fikirlerini yakından takip etmiş bir oluşum gibi gözüküyor. en azından sundukları ve vaat ettikleri bunu gösteriyor. ben de bu süreç boyunca projenin tanınması doğrultusunda elimden gelen yardımı yapıyorum.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Sort:  

Tasarımını biraz daha güzelleştirseler daha kullanışlı olur galiba. Sayenizde öğrenmiş oldum. Teşekkür ederim :)

Öneri için sağolun. Haklısınız, tasarımda bozukluklar var hala. Web tasarımcısı değilim siteyi yaparken öğrendim:) Biraz daha detay istekleriniz olursa (şurası böyle olsun gibi..) yapmaya çalışırım. Genel olarak sade olmasına özen gösterildi, renkler bu sebeple daha soluk. Ayrıca her türlü içerik katkınızı bekleriz, sözlükte bildiklerinizi parça parça paylaşabilirsiniz uzun ve tek blog post yerine.

En zor tasarımlar, en basit olanlardır.

Strateji, kapsam ve yapıda sorun yok gördüğüm kadarıyla. İskelet ve görsellik de zamanla kullanıcı yorumlarıyla gelişir muhtemelen. Kendimce şöyle olsa daha iyi olurdu dediğim şeyleri yazayım, size fikir olur belki.

Arayüz tasarımında (mobilden masaüstü görünümü ile siteye eriştiğimde) şunlar dikkatimi çekti;

  • Sağ ve sol kenar boşluklarının olmaması,

  • Listelenen başlıkların renk seçimi nedeniyle soluk durması, başlıklar arası boşluğun az olması nedeniyle karmaşık durması,

  • Logo eklenebilir.

Şimdilik dikkatimi çekenleri paylaştım, kullandıkça geri bildirim yapabilirim. Yorumları dikkate aldığınız için teşekkürler :)

Ben teşekkür ederim dediklerinizi detaylı kontrol edip uygulamaya çalışırım. Tasarımı da kaynak olarak açtığımızda da herkes yardım edebilir. Discord kullanıyorsanız kanalımız: https://discord.gg/AVwz34 . Kolay gelsin:)

Umarım başarılı bir proje olur. Geleceğini çok parlak görüyorum. Kolay gelsin, discord kanalınıza uğrayayım :)

Beta sürecinde fikirlerin proje için çok önemli sevgili @neokuduk.

Rica ederim. Yorumun için ben teşekkür ederim.

Duymamıza katkı sağladığınız için asıl ben teşekkür ederim. Türklerin bu platformda projelerini gördükçe seviniyorum :)

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62915.59
ETH 2542.92
USDT 1.00
SBD 2.63