hasat

in #hede-io6 years ago (edited)

polisiye gerilim türünde çok başarılı bulduğum tess gerritsen'a ait kitap. tess’in bundan önce üç kitabını okuma fırsatı buldum fakat en çok gerildiğim, sonuna doğru heyecanlandığım kitabı buydu. okumadığım vakitlerde aklım kaldı, bir an önce ne olup biteceğini bilmek, kitabı bitirmek istedim.

kitaba başlamadan önce konusuna hiç bakmamıştım bile. direk okumaya başladım. ilk başlarda bir cinayet romanı olacağını düşündüm. hani bir katil vardır, cinayetler sıralanır ve merakla kim olduğunu anlamaya çalışırız falan tarzı… öyle bir kitaptan ziyade organ ticaretini konu alan heyecan verici bir romandı. cinayet romanlarını da hafife aldığımı sanmayın ha sakın, bazı cinayet romanlarını okuduktan sonra günlerce huzursuz olduğum bile olmuştu.

kitap da 6-7 tane altını çizdiğim, hoşuma giden yer vardı ama en çok beğendiğim şuydu:

en güçlü sesin sahibi, sesini hiç yükseltmeyendir.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about hasat.

Sort:  

Kusadasi cointurk discord üzerinde 18.si düzenlenen yarışmada doğru cevap verdiğiniz için oylandınız. İleride de yarışmalarımıza katılmanız dileğimle

Steemit_Kusadas_Ekibi_2.jpg

Daha iyi yazabilmek adına doktorluğu bırakan Tes Gerritsen'ın en sevdiğim kitabı Cerrah. Jane Rizolli serisi bambaşka bir serüven.

Tess'in bütün kitaplarını okumadan net bir karara varmak elbette mümkün değil fakat okuduğum kitapları arasında benim de favorim Cerrah. Gerilimi ve heyecanı Hasat kitabında üst düzey olsa da Cerrah kitabı hikayenin işleyişi, karanlığı ve ara ara verdiği detaylarla muazzam bir hale geliyor.

Evet. Diğerlerine göre biraz basit kalan Kan Gölü var. İşk okuduğum kitabıydı. Ama yine de iyi bir kitaptı. Sanırım tercüme eden kişiden kaynaklanıyordu. Olay örgüsü gayet güzeldi aslında.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71