You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bal

in #hede-io6 years ago (edited)

Merhaba, insanların oy vermemesini de çözmeye çalışırız tabii. Yakında getirilecek kurallarla oy almak için oylama mecburiyetini getirebiliriz, farklı ödüller verebiliriz oy verdikçe, çözüm bulmaya çalışırız. Bizim istediğimiz çok basit bir şey, başka yere bakmadan kendiniz yazın, orjinal olsun sizin olsun. Aksi halde kimse yazılanları okumaz, okumayınca oy da vermez. İlk adım okuması daha zevkli yer yapmak.

Bir de biz, site üzerinden değil steemit.com üzerinden oylamaları tercih ettik şimdiye kadar. Çok fark olmuyor zaten okuyucularınız oylayabiliyor. Ek olarak steem blokzincirinde gelecek güncellemelerle oy sayıları da artacak.

Ayrıca kullanıcı kaybetmek veya kazanmak gibi hedefimiz olmadı sadece Steem üzerinde sözlük yaptık insanlar yazabilsin diye. Açık kaynak bir proje.

Sort:  

Size bu konuda(özgün içerik) katılıyorum. Geçen gün beğendim ve sözlük okuyucularının da beğeneceğini umduğum betimleme dolu güzel bir hikaye(kendi hikayem değil gerçi okuduğumu kendi ifadelerimle) paylaştım. Moderatör arkadaş burası sözlük sadece bilgi paylaşabilirsiniz tarzı bir uyarı yaptı. Bende sözlükte olmayan konular icin yazılar yazdım. Simdi de siz sadece kendi deneyimlerinizi paylaşırsanız oylarız, herkesin bilmediği konuları yazın diyorsunuz. Güzel diyorsunuz Türk topluluğu zaten az olanlar da pek yazı yazmıyorken herkes(yazı yazan Türk) burası üzerinde paylaşım yapsa sizin oluşumunuz büyüse daha iyi olmaz mı? Tabi patron sensin sen ne dersen o ben sadece fikrimi söyledim.

Daha iyi olmaz:) 4 aydır aktifiz, insanlar steeme gelse de gitse de site duruyor. Sadece yazmak istediğiniz için yazın, olmayan şeyleri doldurmak için değil.

O konu bilgi ile ilgili değildi, başka hikayeyi hiç özet geçmeden kopyala yapıştır yapmak hiçbir şey katmaz insanlara. Şimdiki gibi yaşamadığınız şeyleri yazmama kuralıyla aynı. Kendi kelimeleriniz cümleleriniz ve yorumunuz önemli bizim için hikayeler değil. Muhtemelen alıntıları tamamen yasaklayabiliriz bu sebeple. İzin verilen şeyler için:

1- Güncel bir haber/ürün ile ilgili terimler.
2- Genel bilgilerin yorumlanmış veya basitleştirilmiş hali.
3- Sizin yaşayarak öğrendiğiniz bilgiler ipuçları vb.

sayılabilir.

Yazıyı kopyala yapıstır kısmını bana söylüyorsanız kabul etmiyorum. Onun dışında tabi her türlü kuralı koyabilirsiniz. Olmayan şeyler doldurmak diye tabir ettiğiniz sey de yeni konulara boyle bakmanız ilginç. Ben sadece konuyu oyle seciyorum. Bilgi icin kopyala yapıstir yapmiyorum kendim yaziyorum. Deminde dediğim gibi patron sensin kendi alaninda istegini yapmakta tabi en dogal hakkindir Eyvallah. Umarim istedigin gibi olur. Saygilar

Tamam kopyala yapıştır yapmamışsındır kendin yazmışsındır onu bilemeyiz. Ama yazım tarzından bir yere bakılarak yazıldığı anlaşılır mutlaka. Eğer gerçekten özgün yazma tavsiyesi istersen, önce yazını tüm siteleri kapatıp onları hiç okumadan yazabilir sonra farklı yerlerden yanlış bilgi var mı diye kontrol edip sonra gönderebilirsin.

Patronlukla ilgisi yok dediğim gibi, açık kaynak bir proje isteyen yenisini açar veya ileride kendi sözlüğünüzü kuracak yapıyı yaparız.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61226.21
ETH 2715.69
USDT 1.00
SBD 2.45