hede'de sürekli başlık açılmasısteemCreated with Sketch.

in #hede-io6 years ago (edited)

sözlüğün yeni olması sebebiyle yaşanan doğal bir süreç. yeni başlık sayısını azaltmak yerine entry sayısını artırmanın yollarını bulabiliriz. yorumların varlığı buna sebep oluyorsa, yorum yerine entry yazın diye tavsiye verilebilir. biz bunu resmi hede-io hesabı ile sadece entrylere oy vererek sağlıyorduk.

entry kullanarak cevap verme şeklini steem yazarları tam olarak bilmediği (ki o sözlüklere has bir tarz) için yorum olarak daha kolay oluyordur. ben bu yazıyı yorum olarak da yazabilirdim üstteki entry'e ama eğer bir şekilde o entry'i okumadan benimki okunsa bile havada kalmayacak şekilde giriş yaptım mesela. bu şekilde yazım tarzı teşvik edilebilir.

hede, steem'e bağlı olduğu için, hede okumayan ama steem üzerinden yazılanları görenler de sadece yorum yazıyorlar, bu da etkileşimi artırıyor. yorumların faydası burada yaşayabiliroruz. bir diğer faydası ise başlıkların gereksiz yere tek cümlelik başka entrye verilen cevaplarla kirlenmesini engelliyor.

bilmiyorum çözüm olur mu ama, başlıklara daha çok yazı yazılması için, steemit üzerinde comment şeklinde görülecek entryler girmesine izin verebiliriz en azından hiç girmek istemeyen biri bile yazabilir. ayarlardan bunu comment olarak yap denilir (bir yazar tavsiye etmişti discord'dan). böylece kısa da olsa başlıklarda entry sayısı artar ve onlara oy da verebiliriz. ancak bu gereksiz bir karmaşıklık yaratabilir yeni kullanıcılarda.

yorumlar hariç başlık bazında entry sayısının az olmasının bir diğer sebebi de steemit'e üyelik kabülünün çok yavaş olması ve yazar sayısının artmaması. bu da dolaylı olarak entry/post sayısının azlığına neden oluyor. 1 ay steem hesabının açılmasını bekleyip daha sonra gelen eposta adresine gelen şifreyi kaydetmediği için giremeyenler de cabası.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about hede'de sürekli başlık açılması.

Sort:  

çok kalabalık yazmışsınız 😇 gecenin bu saatiin de etkisiyle yazıda kayboldum.

Sonuç olarak- Arkadaşlar:Durmayın yazın yazın yazın...... 😂

Evet ben de gece yazdığım için iyi anlatamadım galiba, düzeltirim gündüz:) Sağolun.

Hak ettiği değeri ve konumu kesinlikle bulacaktır sadece biraz daha sabır ve çalışma gerektiriyor :)

Uzun zamandır giremiyorum, fakat benim aktif yazı yazdığım dönemde bile bu sorun vardı. Yazıdan da anladığım kadarıyla kısa zamanda çözülecek bir sorunda değil gibi, ben kendim adıma konuşmak gerekirse, bazı eski başlıkları ilk başta yukarılara çekiyordum, ama eski başlıklara attığım entryler, yeni başlıkta attığım entry' in genelde gerisinde kalıyordu. Buna yeni açtığım başlığın, altında girdiğim içeriğin daha uzun olması da sebep olabilir. Fakat eski başlıkta güncel bir konu değilse! çoğu bilgi aktarılmış olduğundan kısa ve öz yazılar ortaya çıkartmaya çalıştığımdan, dikkat çekiçi olmuyor olabilir.

Eyvallah üstad, maksadım yapıcı eleştiri yapmak, hepimiz aynı takımdayız. Bence insanların burasının bir sözlük olduğunu anlamasını sağlayacak projeler yürütmek gerek. Yorumlar bence de faydalı ve kullanıcılar da neyi yorumlayacaklarını neyi entry olarak yazacaklarını biliyor gibiler. Tek sorun entry yazmıyorlar :D

Eleştiriyi severim sorun yok:) Hem steem'in değerinin düşük olması hem de üyelikler derken bir sakinlik var.

Nice this post!. 😍

Merhaba, biraz konu dışı olacak belki ama küçük bir önerim olacak.

Belli bir entry girişinin üstünde olan başlıkları rastgele önerilenlerde gösterilse hem eski hem yeni başlıklarla etkileşim artabilir. Çok kargaşa olmamalı elbette ama bak buda var bir bak denmeli.

Çok sağolun öneri için. Feed yapmayı planlıyorum, istediğiniz konudaki başlıkları popüler/son şeklinde görebileceksiniz. Rastgele özelliği de eklerim ayrıca, veya açık kaynak olduğu için isteyen yapabilir.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60897.42
ETH 3369.90
USDT 1.00
SBD 2.51