Sort:  

Oo.. Japon stratejisi güzelmiş ;)

Fringe 2. Sezon 16. Bölümde pişmanlığından biraz bahsediyordu. Bu şekilde düşünürsek doctor bishop da cehenneme gidebilir. Canım sıkıldı

Diğer açıdan, -uzatmaları saymazsak- olanlar hiç olmamış oluyordu ;)

//Bahsi geçmişken, bi doz alayım dedim. 2x16 aslında hayli sert bi bölümmüş :)

sert epey sert. İnanılmaz duygu yüklü. Oyunculuk kusursuz. Devam ediyorum ben paylaştığınız kesiti daha bugün izledim. Çok da anlamlı olmuş bu konunun üzerine. Belki tüm pişmanlıklar için bir beyaz lale vardır kim bilir

Üstadım, hatırlarsan hayli sonraki bölümlerde, zamanda geriye gidildiği için, evrenler olaylar hiç olmamış gibi düzeliyor. Bu yüzden beyaz lale var. Pişmanlıklar için değil.

Öyle "rabbim ve milletim affetsin" denilecek ve temize çıkılacak öyle mi? no no no :)
Oppenheimer'ın videosunda da Pişmanlığı yüzünden okunuyor deyiminin tecessüm etmiş hali var. Baksana adam harbiden pişman olmuş diyelim ve cezasını çekmesin mi yani.. olmaz öyle. Olursa da yazıdaki gibi, Cehennemde ayaklanma çıkar :)

Peter zamandan siliniyordu o kısmı diyorsun sanıyorum. Pişmanlıklar için deme sebebim Walter Tanrı beni affedebilirse peter da edebilir belki diyordu. O nedenle geçmişe dönen bilim adamı ona beyaz lale yolluyordu.


Tekrar başlayın ya ben başladım. Yine çok güzel :)

Oppenheimer konusunda da konuşmak istemedim ya. Diyecek bir şeyim yokmuş gibi geldi. Pişmanlık bende çok etkilidir fakat yapılanlar geri dönüşü olan şeyler değil

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99