linux

in #hede-io6 years ago (edited)


KAYNAK

linux bir iletim sistemi değildir tek başına. linux bir donanım unsurunun çekirdeğidir kısaca donanım parçalarıyla işletim sistemini bağlıyan yazılımdır. windows ve macintosh unda kendine göre çekirdeği vardır.
linux &gnu şeklinde söylenirse bir işletim sistemi olarak kabul edilebilir. gnu burada bizim işletim sisteminden istediğimiz şeyleri yapmamıza yarayan kısımdır. linux elektronik aletlerin neredeyse %75'inde kullanılır. yani akıllı alet diye sınıflandırdığımız tüm aletlerde neredeyse hepsinde linux çekirdeği ile oluşturulmuştur.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about linux.

Sort:  

Bilgi için teşekkürler 😃

Ne demek. Hede.io yu yeni keşfettim sayılır. Buraya bilgi gitmek güzel olacak :-)

Aynen 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.13
JST 0.032
BTC 61138.54
ETH 2920.26
USDT 1.00
SBD 3.54