death note

in #hede-io6 years ago


kaynak

death note anime serisi, animeye yeni başlatılmak istenilenlere genelde önerilen animedir. anime polisiye türde olup, bu anime bilim kurguyu güzel şekilde birleştirmişlerdir. akıl oyunlarıyla heyecanla yada merakla diğer bölümlerini izleye bilirsiniz. death note nun bir çok dizisi çıkmasına rağmen animesi kadar beni sürüklemedi. özellikle japonların dizisini izlemenizi tavsiye etmem. netflix in yaptığı diziyi izleyebilirsiniz eğer animeye ön yargılı davranırsanız.

gelelim konuya konusu ölüm tanrısı yani shinigamilerden ryuk dünyaya kitapın ii düşürür. yagami light ana karakterimiz kitapı bulur ön sözünü okur, sonrasında saçma bularak kapatır. sonra televizyondan canlı bir operasyon izlerken o televizyondaki kişinin ismini yazarak denemek ister. sonuçta karşısındaki kişi katildir. 40 saniyeyi beklemeye başlar. sonuçta defterde öyle yazıyordur. tam kırk saniye olduğunda adam ölmemiştir tam dönüp gidecekken haber spikeri söyler öldüğünü....

daha fazla şuçlu kimseleri öldürmeye başlamıştır light. halk ve medyanın verdiği isim kira olmuştur. bir tv haberinde bulunduğuyla ilgili bir haber yaparlar konuşan kişi öldürür lakin o konuşan kişi değildir. ardından olay ortaya çıkar ünlü bir dedektif olan l tarafından ilk denemesinde hangi bölgede olduğu bulunur...

daha fazla spoiler vermeden yazımı sonlandırıyorum. eğlenceli ve güzel bir şekilde izlemenizi dilerim.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about death note.

Sort:  

Güzel bir anime bilim kurgu tanıtımı emeğinize sağlık ☺️

Güzel bir anime gerçekten. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 21 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Ben animesini ve mangasını bitirmiştim fakat dizisi o kadar sarmadı diyebilirim karakter olmadığı duygularla oynatılmış biraz dizi kötü olmuş bende çizgi romanını okumanızı ve animesini izlemenizi tavsiye ederim :)

Kötü yorumlar alında animesini izleyen kişilerden uzaklaştım diyebilirim dizisinden. Mangasını okumadım kesin animede olmayan daha detaylı olaylar vardır zaman bulduğumda okuyacağım. Yorumunuz için teşekkürler.

Congratulations @dasrow! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

Benim de ilk animem Death Note oldu. Birçok arkadaşım Death Note'un ilk animem olması için çok ısrar etmişti ve çok beğenmiştim.

Death Note'u genel olarak çok beğenmiştim fakat animenin sonlarına doğru, bir bölümden sonraki her bölümün gereksiz olduğunu düşünürüm. Gereksiz uzatıldı yani, bitmesi gereken yerde bitmedi. Spoiler vermek istemediğimden bu bölümden bahsetmeyeceğim fakat siz neyden bahsettiğimi anlamışsınızdır.

Dediğiniz gibi son bölümler de şunu diye bilirim. Tahmin edilebilir hale geliyor. Bu da sıkıcı yapıyor. Sonuna kadar izlenmeli hikayeyi tam anlamak için en azından olay akışını görmek için. Yorumunuz için sağolasınız.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59737.47
ETH 3186.24
USDT 1.00
SBD 2.43