coinpoker

in #hede-io6 years ago

$chp ----- coinpoker

geldik cehape zihniyetine :)

tahmin edebileceğiniz gibi, blockchain üzerinden poker oynamanıza izin veren bir uygulama. litvanya asıllılar ve poker alemlerinde iyi bilinen tony g de projenin içinde.

ben bunlara ico'dan girdim (0,30 usd civarıydı sanırım) ve borsaya girdiklerinde paramın %75'ini kaybettim. başka yatırımlarım için de sattım zira o parayı başka yerde kullanmak daha mantıklı geldi. desktop uygulamaları vardı zaten ancak bu ay sonuna kadar mobil uygulamalarını da çıkarmayı planlıyorlar bir gecikme olmazsa. pokerden anlamadığım için işlerini düzgün yapıyorlar mı bilemiyorum açıkçası ancak dip yaptığı için düşünülebilir.

özellikle pokerden anlıyorsanız ve oynuyorsanız mutlaka platformu bir inceleyin önce. mümkünse oynayın. sonra karar verin.

168 milyon dolaşımdaki miktar;
354 milyon toplam miktar

mevcut fiyat;

0.00000721 btc
0.00010479 eth

https://coinpoker.com/

https://coinmarketcap.com/currencies/coinpoker/


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 56740.37
ETH 3000.36
USDT 1.00
SBD 2.19