baldur's gate 2 shadows of amn

in #hede-io6 years ago

bir önceki binyıldan kalma rol yapma oyunudur.

size gerçekten rol yaptırır. şöyle ki;

oyun esnasında bir zırh, bir kalkan ve bir de kılıç bulunur. kalkanın da, zırhın da ismi dragon lu isimlerdir. ikisi de kırmızıdır ve ejderhalara karşı oldukça etkili özellikler vermektedir. en son kılıç bulunur ve kılıcın adı dragonslayer dır. kırmızı ejderhalara karşı o bonus senin bu bonus benim vermektedir.

işte ben o noktada kendimden geçmiş bir halde ejderhayı aradım. karşıma kırmızı bir ejderha çıktı. bana bir şeyler söylemeye başladı. "yürü git insancık pençemi kaldırtma, adamı uğraştırma, bas git işine" tadında bir şeyler dediğini hatırlıyorum.

tabi ben o kadar gaza gelmişim ki o noktada, komple set yapmışım dragona özel...

ilk parçayı, yani kalkanı bulduğumda "hımm dursun çantamda dragon çıkarsa lazım olur" dedim.
ikinciyi, yani zırhı bulduğumda "ulan yoksa yakınlarda bir dragon var, bu meretler ondan mı çıkıyo. ehiei akıllı adamım zırhla kalkanım var ulen" dedim.
üçüncüyü, yani dragonslayer ı bulduğumda dünyanın bütün dragonlarını kesebilecek kadar gaza gelmiştim...

dragonslayer ulan diyerek saldırıp, yandım anam diyerekten ölmüştüm. firkraag da canının sıkıldığıyla kalmıştı.

böyle bir oyundur. gazı verir, sonra gözünüzden bir damla yaş getirir. hey gidi.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Sort:  

Ekşideki entryleri buraya yazmadan 1 gün önce silerseniz iyi olur yoksa botlar sizi plagiarism diye şikayet eder steem networkünde ve spammer olarak algılanırsınız. Yazılar orjinal olmalı çünkü. Yine de kesin bir şey diyemem sıfırdan yazarsanız daha iyi olur.

entiyi siliyorum ama aynı anda yapıyorum. dikkat ederim, teşekkürler.

evet daha önceki entryleri sildikten sonra yazmıştınız. yorumu yazmamın sebebi ekşide görünmesi entrynin hala. şu değil mi?: https://eksisozluk.com/entry/19786439

evet, bunu atlamışım. teşekkürler. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68021.51
ETH 3262.66
USDT 1.00
SBD 2.67