anneler günü

in #hede-io6 years ago (edited)

hala açılmamasına şaşırdığım bir başlıktır. ilk entry benden olsun bari.
mayısın ikinci haftası kutlanır. her sene kutlanır. aslına anneler günü yılda 2 gündür sizin için. birinci gün sizin doğum gününüzdür. o gün de anneler günüdür. sizi kan-ter içinde doğurmuştur ve yine hediyeyi hak eder.

benim için resmi olarak 2 tane anneler günü vardır yani.
konuya dön demenizi duyar gibiyim, anneler günü aslında fasa fisodur diyen çok kişi vardır.

anneler önemlidir evet ama bazı kadınlar doğum yapsa bile annelik yapamazlar. ana olmak ile anne olmak arasında çok fark vardır. sadece doğurduğu için anne olan bir kişi, hiç emek vermediği için anne olarak kalır ve bir ''ana'' olamaz. ana olmak çok farklıdır.
sevgi gerektirir. emek gerektirir ve ilgi gerektirir.

çocuğunun kıymetini bilmeyen bencil anneler de vardır evet, çok yakın bir arkadaşımın yaşadığı bir ikilemdir bu, herkes iyi değildir ve herkes bu günde aranmayı hak etmez. yine de telefonunuzda kayıtlı olan o kadını bir arayıp kutlamak 2 dakikanızı alacaktır.

en önemli günlerden birisidir bence anneler günü. kıymet bilmeyi hatırlatır.

anneler önemlidir. analık yapan anneler önemlidir.


Posted on Hede.io - Knowledge Sharing Dictionary
Read this entry or all entries about anneler günü.

Sort:  

Ümit edelim herkes güzel bir hediye arayışı içinde olsun :))

Analar başka. Ben de 2 gün yazmıştım. Okursanız mutlu olurum...:)

Benim hediyem hazır 3D led aldım Canım annem yazıyor çok güzel yapmışlar :) Annemin vitrinleriin üzerindeki dantel örtüye çk yakışacak :)

anneler çok önemlidir fakat anneler günü çok önemsiz benim fikrim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59013.49
ETH 2516.64
USDT 1.00
SBD 2.48