cem toker

in #hede-io6 years ago

devlet organlarından herhangi biri ya da herhangi bir kamu görevlisi ile sorun yaşadıktan sonra keyfim bir türlü yerine gelmezse kendimi tweetlerini okurken bulduğum siyasi şahıs. tam bu ülkeden umudum kalmadı derken böyle bir insanla karşılaşmak soğuk duş etkisi yaratıyor. yıllardır ne söylediyse haklı çıktığını gördüğüm 2 siyasiden biri. aynı zamanda siyasetin sıkıcılığını mizahla süslemeyi de iyi biliyor. umut verirken aynı zamanda neşe de saçıyor.

hiçbir tamınmış kişiyi gördüğümde heyecanlanmam ama bu adamı gördüğümde heyecanlanmıştım. kısa bir an göz göze geldik sonra makarnasını yemeğe devam etti. makarna yiyor olması bile beni etkilemişti o an. karizmatik liderlerden gördüğümüz hayır ortadayken biraz da cem toker gibi cool bir liderin hayrını tadalım ölmeden.

son seçime kadar hep bir şekilde beni oy vermeye teşvik etmiştir. son seçimde bir siyasi partinin üyesi değildi ve benim oy vermeye gitmediğim ilk seçim oldu.


HEDE

Posted on HEDE - A place for sharing knowledge in a friendly way

Read this entry or all entries about cem toker.

Sort:  

YOU JUST GOT UPVOTED

Congratulations,
you just received a 14.89% upvote from @steemhq - Community Bot!

Wanna join and receive free upvotes yourself?
Vote for steemhq.witness on Steemit or directly on SteemConnect and join the Community Witness.

This service was brought to you by SteemHQ.com

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64344.88
ETH 2629.39
USDT 1.00
SBD 2.83